تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه بهمن

image اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه بهمن

مرد متولد بهمن

دارا دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف های خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج میکند و در بیماری وسواس است. ذاتآ اجتماعی است و افکاری را در سر می پروراند که اصلآ عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می دارد.

متولدین این ماه عموماً خوشرو، خوش قلب و خیرخواه هستند. اینان اغلب هنرمند بوده یا علاقمند به هنر هستند. ین افراد از والدین و همان طور از فرزندان خود نفع میبرند. اغلب سفرهای دور از وطن در طالع دارند. گاه فرصتهی روحی و معنوی خوبی نصیبشان میشود. بعضاً در مقابل بدخواهان مظلوم واقع میشوند. اغلب به رنگ سبز تمایل دارند. همچنین سفر حج در طالع آنها دیده میشود. اغلب این افراد تمایل به داشتن دو همسر دارند. اما به یکی دلبستگی بیشتری خواهند داشت.

متولدین این ماه هر گاه از چهارده سالگی به سلامت بگذرند، و به طور کلی چهار خطر را در زندگی پشت سر بگذارند، عمر طبیعی خواهند داشت. روز پنجشنبه برای این افراد خوش یمن است. انگشتر یاقوت و فیروزه و همین طور لباسهای رنگی برای این افراد مناسب است.

تکفارس آی آر

زن متولد بهمن

بسیار غافلگیر کننده، سزیع الانتقال، دارادی حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعین حال از آن هیچکس نمی باشد.

متولدین این ماه، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی است. اینان اغلب طالب رنج خود و راحت دیگران هستند. والدینشان آنان را بسیار دوست دارند. اغلب این زنان به پر سفید حساس هستند. بعضاً رفتاری دارند که آنان را لوس جلوه میدهد. این زنانا اگر چه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نیستند. این زنان بعضاً نشانی در صورت دارند که علامت تمایل آنان به خوشگذرانی است. اینان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت میبرد.

زنان متولد این ماه هرگاه از چهارده سالگی بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در عین حال سه خطر زندگی اغلب آنان را تهدید میکند که با صدقه و توسل رفع خواهد شد. اینان یک بار سررشته زندگی خود را از دست داده ولی دوباره بر امور مسلط میشوند. این زنان اغلب خواسته و مرادی دارند که در نهایت به آن میرسند. انگشتر عقیق برای این زنان مناسب خواهد بود.

مشخصات کلی متولدین بهمن

www.takfars.ir

بسیار حسّاس، استوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب میکند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی میکند، پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر می گردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت می برد، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ولخرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه فروردین

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اردیبهشت

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه خرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه تیر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه شهریور

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مهر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آبان

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آذر

تک فارس

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه دی

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه بهمن

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اسفند

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر