تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آگهی نحوه استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

ثبت نام دانش آموختگان و متقاضیان اشتغال حوزه علوم پزشکی

ضمن عرض خوش آمد گویی استدعا داریم قبل از پر کردن فرم ثبت نام این متن را مطالعه نمایید :

دستگاهها یا ادارات دولتی ظرفیت جذب بسیار محدودی دارند . با اینکه همه ساله هر کدام از سازمانهای دولتی مطابق تخصص مورد نیازشان افرادی را جذب میکنند . اما روشن است که گروه زیادی از داوطلبان شغل مخصوصاً جوانان تحصیل کرده فرصت این جذب را پیدا نمیکنند .

حتی عده ای سال ها منتظر می مانند تا اداره ای آنها را به خدمت بگیرد و بعضی از افراد گمان میکنند چون رابطه جایگزین ضابطه شده استخدام نمی شوند . در حالی که واقعیت این طور نیست . با وجود همه نظارتها و دقت نظر باید قبول کنیم که در هر صورت گنجایش جذب اداری بسیار اندک است .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با احساس مسئولیت انسانی در نظر دارد تا افرادی که دانش آموخته در رشته های مورد نیاز هستند را ساماندهی نماید .

تکفارس آی آر

به این منظور با پیگیری فراوان و به منظور ایجاد ارتباط موثر و تبادل همکاری با دانش آموختگان و زمینه سازی برای مشارکت بیشتر آنها با دانشگاه و همچنین به منظور دستیابی به آخرین و دقیق ترین اطلاعات دانش آموختگان خصوصاً دانش آموختگان حوزه علوم پزشکی نسبت به راه اندازی سامانه هوشمند ثبت اطلاعات فارغ التحصیلان در سایت دانشگاه ، اقدام نموده است .

ثبت نام و تکمیل فرم ، در این سایت به منزله استخدام یا اشتغال نبوده و صرفاً جهت تشکیل بانک اطلاعاتی و اطلاع رسانی در مواقع مورد نیاز خواهد بود .

آگهی استخدام و جذب نیرو از طریق سامانه مذکور به ثبت نام شدگان ، اطلاع رسانی خواهد شد و دانش آموختگان میتوانند پس از ثبت نام از طریق کد رهگیری وضعیتشان را پیگیری نمایند .

یقین داریم که با ساماندهی نیروهای با استعداد کشورمان قطعاً بخش زیادی از سرگردانی دانش آموختگان جویای کار که بعضاً نمی دانند با وجود استعداد و توان فکری و جسمی چه کاری را باید دنبال کنند ، بر طرف خواهد شد . لذا از شما عزیز داوطلب که به این سایت مراجعه میکنید استدعا داریم در صورت تمایل فرم ثبت نام را به دقت تنظیم نمایید .

رشته های اولویت دار

www.takfars.ir

پزشکی ، دندان پذشکی ، دارو سازی ، پرستاری ،‌علوم آزمایشگاهی ، رادیولوژی ، اتاق عمل ، هوشبری ، فوریتهای پزشکی ، پرستاری دندان پزشکی ، بهداشت دهان و دندان ، علوم تغذیه ، مددکاری اجتماعی گرایش علوم اجتماعی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، گفتار درمانی ، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی ، فیزیوتراپی ، رادیوتراپی ، علوم و صنایع غذایی ،‌تغذیه ،‌اقتصاد بهداشت ،‌ مهندسی پزشکی ،‌کلیه رشتهای بهداشتی ( عمومی ، خانواده ،‌مبارزه با بیماریها ،‌حرفه ای ، محیط ) ، مدارک پزشکی ،‌مامایی ، کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، پروتز دندان ،‌پزشکی هسته ای .

تذکر :‌ با عنایت به راه اندازی این سامانه ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پذیرش و دریافت حضوری درخواست های اشتغال معذور خواهد بود .

جهت ثبت مشخصات خود در بانک اطلاعاتی دانش آموختگان حوزه علوم پزشکی و متقاضیان اشتغال و ساماندهی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

جهت ثبت نام متقاضیان اینجا کلیک نمایید

محصولات معتبر
محصولات معتبر