image آموزش پخت سوپ ایتالیائی رژیمی گیاهی

مواد را آماده کرده، کلم برگ را در قابلمه ریخته و چند دقیقه با ادویه جات بدون روغن تفت می دهیم .نخود و جو را که از شب قبل خیس کرده ایم را به مدت ۱ ساعت جداگانه می پزیم و سپس هویج، کرفس، کدو و سیب زمینی نگینی شده را به همراه آب گوجه فرنگی به این مواد اضافه می کنیم و می گذاریم به مدت یک ساعت بپزد تا خوب جا بیفتد و در آخر جعفریهای خورد شده را به این سوپ اضافه می کنیم و به همراه روغن زیتون سرو می کنیم.

این سوپ بدون گوشت درست شده و کاملا گیاهی است وبرای افرادی که رژیم گیاهخواری را شروع کرده اند بسیار مناسب می باشد.

مواد لازم

نخود یک سوم پیمانه

کلم برگ خورد شده ۲ پیمانه

گوجه فرنگی ۴عدد

جو نصف پیمانه

هویج متوسط ۲ عدد

ساقه کرفس ۱پیمانه

کدو ۲پیمانه

سیب زمینی ۲عدد متوسط

جعفری خورد شده ۲ قاشق غذاخوری

نمک، فلفل، ادویه جات به میزان لازم

روغن زیتون به میزان لازم

تک فارس » آشپزی » آموزش پخت سوپ ایتالیائی رژیمی گیاهی