تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش نکته های مفید برای شروع کار موفق و پول ساز

image آموزش نکته های مفید برای شروع کار موفق و پول ساز

انتخاب کنید(هر انتخابی):

افراد به طور مداوم در حال تغییر هستند و جهان نیز به طور مداوم در حال تغییر و دگرگونی است. کسب وکارهایی که زمان زیادی را بر روی تصمیم گیری صرف میکنند و به دنبال سنجش عواقب موجود هستند منابع خود را به هدر می دهند. چنین فرایندی نه تنها کاری برای شما انجام نمی دهد بلکه می‌تواند اضطراب و ترس شما از شکست را افزایش دهد. در عوض، باید بدانید که شکست نیز یک فرصت و شانس برای غلبه بر چالش‌های موجود است. شرکت هایی که به سرعت مشکلات را درک می‌کنند می‌توانند خطاهای ناشی از ترس را به حداقل برسانند. بدترین تصمیمی که می‌توانید در کسب وکار خود اتخاذ کنید این است که هیچ تصمیمی نگیرید. به جای اتلاف زمان، تصمیمات خود را با سرعت اتخاذ کنید. زمان را به هدر ندهید.

یک صنعت باشید نه اینکه تنها شرکتی در یک صنعت باشید:

شما باید بتوانید جاده و مسیر خود را برای موفقیت ایجاد کنید. ما می توانیم به سادگی شرکت خود را در یک صنعت موجود قرار دهیم و برای رسیدن به موفقیت‌های اقتصادی تلاش کنیم اما به خاطر داشته باشید که همه ما در دوران پاردایم‌های در حال تغییر زندگی می‌کنیم. به همین خاطر استفاده از مزایای بازار موجود به جای ایجاد یک بازار جدید اشتباه بزرگی است.سرمایه گذاری بر روی اهداف کلان مهم ترین و بزرگترین تعهد هر کسب وکاری است. از ایجاد مسیر کاری خود نترسید. همیشه متفاوت باشید.

تکفارس آی آر

هرگز از محور اصلی کار دور نشوید:

زمان ثابت کرده است که فرایندهای موجود می تواند به تعریف شرکت ها کمک کند و ساختار مناسبی به آن‌ها ببخشد. در همین زمان، این موضوع آن‌ها را مجبور می‌کند با حالت مصمم و سیستماتیکی کار کنند. به نظر من بهترین فرایند نداشتن یک فرایند تعریف شده نیست بلکه داشتن فرایندی است که به طور مداوم انعطاف پذیر باشد. به جای اینکه تنها بر روی روش‌های بهینه سازی تمرکز داشته باشید و به تست و سرعت بخشیدن به نتایج فکر کنید باید کارمندان خود را تشویق کنید همه چیز را از نو طراحی کنند و آن ها را از ترس و واهمه دور سازید. آن‌ها باید انعطاف پذیر باشند.

به چیزی بیشتر از سود و منفعت فکر کنید:

اهداف شرکت باید چیزی عمیق تر و دائمی تر از یک سود و زیان ظاهری باشد. آن ها باید نقش انسانی تر و اجتماعی تری را تعریف کنند که اهداف در آن فراتر از نیازهای کارمندان و کل شرکت است. این موضوع باعث ایجاد یک فرهنگ واحد و یکپارچه در شرکت می شود. تنها روش برای موفقیت این است که همه افراد به صورت متحد و در کنار همدیگر کار کنند.این موضوع نحوه ارتباط کارمندان با شرکت را دوباره تعریف میکند و می تواند مشکلاتی که در اینده بروز خواهد کرد را قابل مدیریت سازد. یک تیم قوی، قدرتمند، متحد و مرتبط میتوانند بهتر از سایرین کار کنند و وجود چنین تیمی برای هر کسب وکاری ضروری و حیاتی است.

از شکست نترسید:

www.takfars.ir

هرگز از شکست نترسید. این همان احساسی است که باید همه کسب وکارها آن را در آغوش بگیرند. آگاهی از شکست های احتمالی به شما کمک می‌کند در مسیر موجود حرکت کنید. این همان نیرویی است که هر کسب وکاری را وادار میکند قدم های بعدی را برای رشد خود بردارد. هر مرحله ای که طی می شود اعتماد به نفس مورد نیاز برای شرکت را فراهم می‌سازد و مسیر رسیدن به موفقیت‌های اینده را باز می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر