تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش ست کردن لباس مخصوص آقایان خوش سلیقه

image آموزش ست کردن لباس مخصوص آقایان خوش سلیقه

برای لباس رسمی مردانه باید به تمام جزئیات اهمیت داد، البته این به میزان اهمیت جلسه و مراسمی که در آن شرکت می‌کنید نیز بستگی دارد و باید نوع پوشش‌تان را با‌توجه‌به نوع جلسه و اشخاصی که در آن حضور دارند انتخاب کنید. شاید جلسۀ مهمی داشته باشید، اما بهتر باشد لباستان تنها ساده و مرتب باشد.

اولین پوشاک مهم برای لباس رسمی مردانه، کت شماست. کتی با رنگی رسمی و ج.ن.س.ی مرغوب. رنگ مشکی، سرمه‌ای و طوسی برای اینگونه کاربردها گزینه‌های بهتری هستند. مدل کت شما باید درخور مراسم رسمی باشد، بهتر است مدل یقه کت از نوع شکاف‌دار باشد.

برای پیراهنتان باید مدل کلاسیک تن کنید، بهتر است پیراهنتان تک‌رنگ باشد و از پوشیدن پیراهن‌های چهارخانه و طرح‌دار خودداری کنید. رنگ سفید رسمی‌ترین پیراهنی است که می‌توانید بپوشید.

حال نوبت انتخاب شلوار است، بهترین گرینه برای شلوار شما، نوع پارچه‌ای آن است. البته اگر کت‌تک پوشیده‌اید شلوار شما می‌تواند با کتتان ست شود و اگر کت‌وشلوار ست بپوشید که کارتان راحت‌تر است. برای کمربند هم باید از نوع باریک با سگکی ساده استفاده کنید.

تکفارس آی آر

مورد مهم بعدی، کفش یک مرد است که بسیار در ظاهر او مؤثر است. کفش‌ چرم مشکی اولین گزینۀ پیش‌روی شماست، کفشتان باید واکس‌خورده و تمیز باشد.

حال نوبت به مهم‌ترین جزئیات می‌رسد: اکسسوری‌ها. دکمۀ سرآستین، پوشت، کراوات، پاپیون و ساعت مچی. هر کدام از این موارد تأثیر بسزایی در استایل شما خواهد داشت و آن‌قدری که این اکسسوری‌ها در تیپ شما به چشم می‌آید شاید سایر چیزها به چشم نیایند.

حال که ظاهری موجه برای شرکت در جلسه مهم خود دارید، باید عطر و بویی بی‌نظیر هم داشته باشید، عطراز جمله موارد بسیار مهمی است که توجه افراد را به سمت شما جلب می‌کند. این مورد مهم را هرگز از قلم نیندازید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر