آموزش تهیه چیپس با سبزی اسفناج مقوی رژیمی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزش تهیه چیپس با سبزی اسفناج مقوی رژیمی

image آموزش تهیه چیپس با سبزی اسفناج مقوی رژیمی

روش تهیه چیپس اسفناج

فر را از قبل تا ۳۲۵ درجه فارنهایت (۱۶۳درجه سانتیگراد) گرم کنید. سینی فر را با کاغذ آشپزی بپوشانید.در یک کاسه اسفناج را با روغن زیتون مخلوط کرده و کمی‌پودر سیر و نمک دریایی اضافه کنید. برگ‌های اسفناج را در یک لایه برروی سینی بچینید و به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه در فر بپزید، به نحوی که برگ‌ها خشک شده و کمی ‌تیره رنگ شوند. نگران نباشید این برگ‌ها زیادی بر اثر حرارت جمع می‌شوند. سینی را از فر بیرون بیاورید و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه خنک شود.

می‌توانید برگ اسفناج‌های کوچک شسته‌شده بخرید که باعث می‌شود تهیه این اسنک سریع‌تر شود.

نکته جالب این است که هر وعده تنها ۷۵ کالری دارد. بله فقط ۷۵ کالری!

تکفارس آی آر

این اسنک گزینه‌ای کامل و کم کالری است وقتی که هوس چیپس سیب زمینی ترد و شور می‌کنید. این دستور ساده که آماده کردنش فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد را بخوانید.

مواد لازم:

برای تهیه این اسنک به ۲ فنجان بچه اسفناج شسته شده و خشک شده، نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون، پودر سیر و نمک دریایی نیاز داریم.

آموزش درست کردن فینگرفود عصرانه خیار و پنیر
  1. مواد غذایی را چطور کباب کنید تا خوشمزه تر باشند
  2. شیک ترین تزیین های سالاد برای مهمانی فقط در اینجا
  3. آیا می توان با دستگاه قهوه ساز غذا هم درست کرد
  4. تزیین سالاد الویه با سیب زمینی به شکل جوجه تیغی
  5. تزیین سالاد الویه به شکل شیرینی
  6. طرز تهیه خورکی مورد علاقه بچه ها برشتوک نخودچی شکلاتی

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات