آموزش تهیه اسموتی مقوی و سالم با میوه و پروتئین

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزش تهیه اسموتی مقوی و سالم با میوه و پروتئین

image آموزش تهیه اسموتی مقوی و سالم با میوه و پروتئین

مواد لازم

۱۷۰ گرم ماست یونانی وانیلی بدون چربی

۸ عدد بادام درختی

۱/۴ فنجان گلچه کلم بروکلی که ساقه های آن جدا شده باشند

تکفارس آی آر

۱/۴ فنجان توت فرنگی منجمد

۱/۴ فنجان لوبیای سفید یا گاربانزو

۳/۴ فنجان چای سبز سرد

۱ قاشق چایخوری پودر دانه کتان

۱/۴ قاشق چایخوری دارچین

www.takfars.ir

روش تهیه

۱- همه مواد تشکیل دهنده را در یک مخلوط کن بریزید و تا زمانی که یکدست شود، مخلوط کنید

۲- آن را در یک لیوان خالی کنید ، کمی دارچین روی آن بریزید و بلافاصله سرو کنید.

شما در این دستور، ماست یونانی سرشار از کلسیم، بادام و بروکلی ( یک ماده مغذی که به بدن کمک میکند چیزی را در هم بشکند. ) پیدا خواهید کرد. بادام درختی، لوبیا و ماست، مقدار زیادی پروتئین نیز اضافه میکنند و علاوه بر این، زینک موجود درماست ممکن است تولید هورمون لپتین ( که ثابت شده متابولیسم را بهبود بخشیده و اشتها را سرکوب میکند. ) افزایش می دهد.

توت فرنگی سرشار از فیبر، شما را به مدت طولانی تری سیر نگه می دارد و همچنین حاوی ویتامین C است. به عنوان کافئین ( یک تقویت کننده سوخت و ساز طبیعی ) مقداری چای سبز بریزید و روی اسموتی تان دارچین ( یک ادویه گرم کننده که می تواند به طور موقت سوخت و ساز را افزایش دهد ) بپاشید. در پایان، شما یک صبحانه با کمتر از ۳۴۵ کالری خواهید داشت که بیش از ۳۰ گرم پروتئین و ۱٫۸ گرم فیبر دارد.

آموزش تهیه ترشی میوه خشک
  1. آموزش درست کردن شیرینی قارچی خانگی برای مهمانی
  2. چطور در خانه سیب زمینی برگر درست کنیم
  3. طرز تهیه همبرگر سالم و خانگی با مرغ
  4. چطور با لیمو ترش لیمو عمانی بهداشتی خانگی درست کنیم
  5. مناسب مهمانی رسمی تزیین سالاد الویه شکل ماهی با هویج جدید
  6. تزیین شیک ماست و خیار مجلسی

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات