image آموزش تنظیم و نوشتن رزومه مخصوص متخصص فروش

▪ استفاده از اعداد

اینکه داخل یک رزومه نوشته شده باشد: من میزان فروش شرکت را افزایش داده‌ام یک عبارت بی‌ارزش محسوب می‌شود؛ مگر اینکه با اعداد دقیق همراه باشد. به‌عنوان مثال عباراتی مانند من توانسته‌ام میزان فروش هفتگی را از ۱۰ بسته به ۴۰ بسته افزایش دهم یا من به‌طور ماهانه ۲۰ میلیون تومان فروش داشته‌ام عباراتی هستند که میزان اعتبار رزومه را بالا می‌برند.

▪ هماهنگ بودن سوابق کاری با عنوان رزومه

فردی که در رزومه، خودش را به‌عنوان یک توسعه‌دهنده کسب‌و‌کار معرفی کرده است؛ اما کارهایی مانند تحلیل داده و مدیریت روابط مشتری‌ها را در بخش سوابق کاری خود نوشته است، نمی‌توان به‌عنوان یک متخصص فروش در نظر گرفت؛ زیرا فروشنده واقعی کسی است که با مشتری‌ها در ارتباط باشد و بتواند محصول مناسب را به فرد مناسب بفروشد.

▪ بورسیه‌ها و تقدیرنامه‌ها

یک متخصص فروش خوب شخصی است که هیچ فرصتی را در زندگی از دست نداده باشد. آن‌ها می‌دانند نیاز داشتن چه حسی دارد و به ‌دنبال به‌ دست آوردن چیزهایی هستند که زندگی به آن‌ها نداده است. آن‌ها برای بهترین‌ها تلاش می‌کنند و تا زمانی که به آن نرسیده‌اند، دست از تلاش برنمی‌دارند. افرادی که توانسته‌اند بورسیه‌ها و تقدیرنامه‌هایی در زمینه‌ی کاری و تحصیلی خود دریافت کنند، دارای روحیه‌ی قوی برای به دست آوردن مدارک بیشتر هستند. به بیان دیگر، آن‌ها هیچ‌گاه از تلاش خسته نمی‌شوند.

▪ کمک کردن به دیگران

افرادی که بیشتر از منافع خود به فکر کمک کردن به دیگران هستند، درنهایت پاداش خوبی می‌گیرند. اگر فردی زمان، مهارت‌ها و انرژی خود را برای چیزی که اهمیت می‌دهد مصرف کند، از طرف مشتری‌ها مورد قدردانی قرار می‌گیرد و فروش بهتری خواهد داشت.

▪ دلیل انتخاب این شرکت

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند یک رزومه را باارزش کند، این است که فرد متقاضی داخل رزومه خود توضیح بدهد چرا می‌خواهد برای شما کار کند. درواقع فرد متقاضی باید در مورد شرکت تحقیق کند و داخل رزومه خود بنویسد از چه طریقی می‌تواند باعث موفقیت خودش و شرکت شما شود.

تک فارس » روانشناسی » آموزش تنظیم و نوشتن رزومه مخصوص متخصص فروش