تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تصویری تضمینی ترین راه برای جلوگیری از هک وای فای

در این آموزش قصد این را داریم که به شما آموزش دهیم فقط خود شما بتوانید از وای فای استفاده کنید و دسترسی به وای فای خود را محدود کنید و فقط افرادی خاص بتوانند از اینترنت شما استفاده کنند. در این آموزش حتی کسانی که وای فای شما را هک میکنند نمیتوانند از اینترنت شما استفاده کنند. پس بهتر است مرحله به مرحله همراه ما باشید و امنیت وای فای خود را چند صد برابر کنید.

مرحله۱: ابتدا مرورگر خود را اجرا و با رفتن به آدرس وارد مدیریت دستگاه مودم خود شوید. اگر شناسه و پسورد مودم خود را تغییر نداده اید این شناسه به طور پیش فرض در مودم ها admin و پسورد آن نیز admin می باشد.

مرحله۲: پس از ورود به بخش تنظیمات روتر سربرگ status را انتخاب نماید و در لیست wireless بر روی گزینه refresh کلیک کنید تا تمامی دستگاه های که به دستگاه مودم شما متصل هستند نمایان شود. (تلفن همراه، لب تاپ و سایر دستگاه ها) پس مشاهدMAC ای پی دستگاه های خود آنها را کپی کنید.

image آموزش تصویری تضمینی ترین راه برای جلوگیری از هک وای فای

مرحله۳: هنگامی که مک آی پی تلفن همراه و لب تاپ خود را کپی کردید از منو تنضیمات روتر، سربرگ interface setup را انتخاب کنید و به منوی wireless بروید.

تکفارس آی آر

image آموزش تصویری تضمینی ترین راه برای جلوگیری از هک وای فای

مرحله۴: در منوی wireless به دنبال بخش wireless MACAddress filter بگردید و تیک گزینه deactivated را بزنید.

image آموزش تصویری تضمینی ترین راه برای جلوگیری از هک وای فای

مرحله۵: در این بخش شما می توانید ۸ دستگاه برای استفاده از وای فای مجاز کنید و پس از وارد کردن MAC ای پی های مورد نظر تیک گزینه Active را زده و در آخر تنظیمات انجام شده را SAVE کنید تا تمامی عملیات اعمال شود.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر