تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تزیین و چیدمان درب ورودی در فصل های سرد

image آموزش تزیین و چیدمان درب ورودی در فصل های سرد

گل‌های رنگارنگ همیشه بهار را، به معرض نمایش بگذارید

گل‌های همیشه بهار در انواع مختلف رنگ‌ها و سایزها وجود دارد. یک یا دو رنگ از آن‌را انتخاب کنید و یا به دامان طبیعت بروید و انواع رنگ‌های دیگر آن‌را پیدا کنید. می‌توانید این گل‌های زیبا را به سبک‌های مختلف مانند کاشت در چرخ دستی، ارابه، سبد و یا دیگ و ظروف قدیمی و… در معرض نمایش قرار دهید و از آن‌ها لذت ببرید.

از ذرت‌های رنگی خشک شده استفاده کنید

ذرت‌های هندی خشک شده، می‌تواند به هر فضایی رنگ و بافت زیبایی اضافه کند. می‌توانید تعدادی از آن‌ها را توسط نخ به یکدیگر وصل کنید و به‌سادگی آن‌ها را از پشت درب یا نرده‌ پله‌های ورودی منزل، آویزان کنید.

تکفارس آی آر

image آموزش تزیین و چیدمان درب ورودی در فصل های سرد

با استفاده از لایه‌های پوشال، فضای ورودی را تزئین کنید

لایه‌های تزئینی پوشال و کاه یک راه‌کار ساده و در عین حال خلاقانه برای ایجاد سکو و نمایش لوازم تزئینی در ارتفاع بیشتر هستند. هنگامی‌که فصل زمستان از راه می‌رسد، می‌توانید این پوشال‌ها ( و یا کدوتنبل‌ها) را در میان توده‌های کود که برای باغچه نگه‌داری می‌کنید، قرار دهید و سپس در فصل بهار توسط آن‌ها باغچه‌های‌تان را دوباره حاصل‌خیز کنید.

نیازی نیست که همیشه تنها از رنگ نارنجی استفاده کنید

می‌توانید چند رنگ غیرمرتبط را کنار هم قراردهید و یک فضای تزئینی چشم‌گیر و خاص ایجاد کنید.

www.takfars.ir

با یک ایده تزئینی، به پرندگان دانه بدهید

هنگامی‌که هوا سرد می‌شود، پرندگان شروع به جستجوی غذا و دانه می‌کنند. می‌توانید در کنار تزئین فضاهای بیرونی منزل‌تان با ریختن دانه درون کدوحلوایی‌ها، در تامین تغذیه پرندگان نیز شریک شوید. هم‌چنین می‌توانید این‌کار را در سراسر فصل زمستان ادامه دهید و همیشه منظره وجود این پرندگان زیبا را در اطراف فضای سبز منزل‌تان داشته باشید. این‌کار برای سرگرم کردن کودکان نیز بسیار ایده‌ی مناسبی است.

میوه‌های کاج نیز ایده جالب دیگری برای پذیرایی از پرندگان حیاط منزل‌تان هستند. به‌سادگی می‌توانید در قسمت بالای این این میوه‌ها یک نخ ببندید و آن‌ها را به کره بادام زمینی و دانه‌های خوراکی پرندگان آغشته کنید. بهتر است قبل از آویزان کردن و قراردادن آن‌ها در خارج از منزل نیز برای مدت زمانی آن‌را داخل فریزر قرار دهید تا کمی سفت شود.

از گل کلم و یا کلم پیچ استفاده کنید

نیازی نیست که همیشه طعم چیزهایی که در دکوراسیون از آن‌ها استفاده می‌کنید را نیز دوست داشته باشید. گل‌کلم و برگ‌های تزئینی آن و کلم‌پیچ، رنگ و جلوه‌ای که برای تزئینات پاییزی نیاز دارید را برای شما به ارمغان خواهند آورد. می‌توانید برای ایجاد جذابیت بیشتر این گیاهان تزئینی زیبا را با گیاهانی مانند آلیسیوم شیرین (Sweet Alyssum)، ویولا (Viola)، نمسیا (Nemesia) و گل‌های همیشه بهار باغچه‌ای نیز ترکیب کنید. مناسب‌ترین نوع کلم‌ها آن‌هایی هستند که می‌توانند در برابر دمای ۱۵- و کمتر و هنگام بارش برف و باران نیز مقاومت کنند. برای مناطقی که زودتر سرد می‌شوند، سعی کنید بزرگ‌ترین نوع این گیاهان را خریداری کنید، زیرا پس از سرد شدن هوا، رشد آن‌ها متوقف خواهد شد.

یک حلقه گل تزئینی آویزان کنید

آویختن حلقه‌های گل تزئینی پشت درب منزل و یا در فضای بیرونی، تنها مختص کریسمس و ایام عید نیست. یک حلقه گل تزئینی زیبا با رنگ و بوی پاییزی می‌تواند به فضای ورودی منزل شما گرما و جذابیت فوق‌العاده‌ای بدهد.

در قسمت‌های بلندتر، چند بوته ذرت قرار دهید

به‌سادگی می‌توانید چند بوته ذرت خشک شده (در حدود ۲۰ تا ۱۵عدد) را توسط شاخه‌های خشک آن، به یکدیگر وصل کنید و قسمت انتها را توسط یک ربان ببندید و محکم کنید. سپس چند لایه پوشال تزئینی، گل همیشه بهار رنگارنگ و انواع کدوها را در جلوی این بوته‌های آویزان شده قرار دهید و زیبایی آن‌را تکمیل کنید.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر