تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش از بین بردن تیرگی زانو ها با لیمو

image آموزش از بین بردن تیرگی زانو ها با لیمو

یک لیمو را نصف کنید و پالپ و آب آن را روی لکه های تیره زانویتان بمالید. از تماس آن با هرگونه بریدگی یا زخم باز اجتناب کنید. زیرا اسیدی بودن لیمو باعث سوزش پوست خواهد شد. آب لیمو را بمدت ۱۰ دقیقه روی پوست بگذارید و اجازه دهید همانطور که به سراغ مرحله بعدی می روید، روی پوستتان بماند.

پوست های مرده زانوهایتان را با لایه برداری جدا کنید.

تیرگی زانوهایتان احتمالا به این علت است که پوست شما در آن ناحیه ضخیم و خشک شده است. پوست روی زانوها، آرنج ها و پاها بعلت مقدار کششی که این نواحی تحمل میکنند، به طور طبیعی ضخیم تر و خشک تر از جاهای دیگر بدن شماست. از یک کرم لایه بردار بدون نسخه استفاده کنید یا با مخلوط کردن شکر قهوهای و روغن زیتون، یک لایه بردار خانگی درست کنید. آن را با حرکات دایره ای روی پوستتان مالش دهید و سپس بشویید.

آب لیمو و کرم لایه بردار را با آب بشویید و به آرامی با حرکت ضربه ای حوله خشک کنید،سپس یک مرطوب کننده غلیظ و تسکین دهنده که با فرمول مخصوص پوست های فوق العاده خشک به پوستتان بمالید. هنگامیکه این ناحیه کاملا پوشانده شد، روی آن یک پوشش پلاستیکی قرار دهید تا مطمئن شوید که این لوسیون، کاملا توسط پوستتان جذب می شود. هنگامیکه جذب شد، پوشش پلاستیکی را بردارید و دور بیندازید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر