تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

یک عالمه ترفند آرایشی برای زیباتر شدن

آیا تا بحال توجه کرده‌اید که چگونه یک پیراهن زرد با منعکس کردن رنگ زرد در پوستتان می‌تواند باعث شود صورتتان زرد بنظر برسد؟

رژ لب‌هایی با ته رنگ زرد نیز همین کار را با دندان‌های شما می‌کنند. از رنگهایی با ته رنگ آبی استفاده کنید.

اگر از رژ قرمز خوشتان نمی‌آید، از رنگ صورتی با تن آبی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند دندان‌هایتان سفیدتر و روشن‌تر بنظر برسند و اگر نمی‌توانید از رنگ رژ همیشگی‌تان دست بکشید، از برق لب‌های آبی رنگ استفاده کنید که دارای درخشش آبی ظریفی هستند و می‌توانید آنها را روی هر رژ لبی بزنید.

سعی کنید دور لب‌ها، یک خط لب و برق لب بزنید و از یک کانسیلر روشن، دور مرز بیرونی لب‌هایتان استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که لب‌هایتان پر تر و دندان‌ها در تضاد با رنگ لبتان، سفیدتر بنظر برسند.

برای آرایش چشم از سایه‌های سردتر مانند بنفش و سبز یا خط چشم آبی استفاده کنید. این سایه‌ها بر روی پلک چشم، با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند، توجه را از زردی دندان منحرف خواهند کرد که بسیار موثر هم است.

تکفارس آی آر

توت فرنگی‌ها، سفیدکننده‌های طبیعی دندان‌ها هستند، زیرا حاوی ویتامین C (که به از بین بردن پلاک کمک می‌کند) و یک قابض طبیعی (که به حذف لکه‌ها کمک می‌کند) می‌باشند. دیگر سفیدکننده‌های خوراکی دندان‌ها عبارتند از میوه‌ها و سبزیجات ترد مثل سیب و کرفس. توت فرنگی نه تنها برای سلامتی شما مفید است، بلکه در میان جلسات حرفه‌ای سفید کردن دندانهایتان، آنها را بطور طبیعی سفید نگاه می‌دارد.

یک ترفند عالی دیگر برای روشن کردن لبخندتان، کانتورینگ صورت با کرم برنزه است. با ترکیب یک فونداسیون مات یا کرم برنزه در زیر استخوان گونه و پایین پل بینی با یک رنگ تیره‌تر از رنگ پوستتان، می‌توانید صورتتان را کانتور کرده و لبخندتان را زیباتر کنید. یک مزیت دیگر: درخشش جذابی که بخاطر استفاده از کرم برنزه کننده بوجود می‌آید، دندان‌های شما را بسیار سفیدتر نشان خواهد داد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر