تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

گفتگو بیوگرافی و تصاویر فریبا متخصص بازیگر سریال زمانه

image گفتگو بیوگرافی و تصاویر فریبا متخصص بازیگر سریال زمانه

فریبا متخصص در ۱ مرداد ماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد متولد شد.

۵ خواهر و برادر و یک پسر ۱۸ ساله دارد ،کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز نمود و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت.

وی در سال ۱۳۷۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد.

گفتگو

تکفارس آی آر

این بازیگر در گفت‌وگویی که با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داشت، درباره‌ی حضور کمرنگش در تلویزیون، اظهار کرد: دلیل حضور کمرنگم در تلویزیون به خاطر سطح پایین کیفیت کارها و نبود متن‌های خوب است؛ به همین خاطر بعد از سریال «ملکوت» که ماه رمضان سال ۸۹ از شبکه دو پخش شد، در تلویزیون حضور نداشتم و بیشتر وقتم را در رادیو گذاشتم. در حال حاضر هم در رادیو به شکل مستقر کار می‌کنم و در کل همکاری‌ام با رادیو بیش از تلویزیون است ولی اگر در تلویزیون هم کار خوبی باشد حتما قبول می‌کنم.

وی گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال آقای فتحی با عنوان «زمانه» هستم که فکر می‌کنم تصویربرداری و ضبط این مجموعه ۳۰ قسمتی طی یکی ـ دو ماه آینده به پایان برسد اما هیچ اطلاعی از پخش آن ندارم.

همچنین او با اشاره به داستان سریال «زمانه» و ایفای نقش در این مجموعه خاطرنشان کرد: «زمانه» یک سریال اجتماعی ـ خانوادگی است که فکر می‌کنم در ۳۰ قسمت برای پخش از آماده می‌شود. در این سریال خانوادگی نقش همسر حسام فروزآفر ـ یک کارخانه‌دار ـ را ایفا می‌کنم. در پی داستان طی یک ماجرایی برادر فروزآفر فوت می‌کند و بعدها سوء تعبیرهایی پیش می‌آید که فوت برادر وی کار چه کسی بوده است. در پی داستان مشکلاتی پدید می‌آید.

وی اضافه کرد: در سریال «زمانه» که ایفاگر نقش همسر فروزآفر هستم یک خانم خانه‌دار خیلی ساده‌ام که بیشتر سرم به مسائل شخصی خودم همچون رفتن به باشگاه ورزشی،‌ کم کردن وزن و … گرم است در کل فکر می‌کنم نقشم در این مجموعه نسبت به سایر نقش‌هایم کمی متفاوت‌تر است.

متخصص در پایان گفت‌وگو‌ی خود با ایسنا گفت: پیش از بازی در سریال «زمانه» آقای فتحی در یک سریال دیگر که کار آقای رنجبر بود، ایفای نقش داشتم که هنوز پخش نشده است. همچنین متن یک سریال تلویزیونی دیگر قرار است به دستم برسد که فعلا برای اطلاع‌رسانی زود است اما در کل از این پس حضورم در تلویزیون بیشتر می‌شود.

www.takfars.ir

به گزارش ایسنا، فریبا متخصص از بازیگران تئاتر و تلویزیون است که تاکنون ایفای نقش در سریال‌هایی همچون «به کجا چنین شتابان»،‌ «تولدی دیگر»،‌ «ملکوت‌»، «سایه تنهایی»،‌ «بوی غریب پاییز» و … را در کارنامه کاری‌اش ثبت کرده است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر