تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

گروه خونی O گروه خونی در آدم های موفق است

image گروه خونی  O گروه خونی در آدم های موفق است

گروه های خونی روشی برای تقسیم بندی خون ها بر پایه وجود یا نبود آنتی ژن های موروثی خاصی روی سطح گلبول های قرمز خون است. بر اساس مهمترین این تقسیم بندی خون انسان ها به چهار دسته AB ،B ،A و O و بر اساس تقسیم بندی دیگر به گروه های مثبت و منفی تقسیم می شود.

افرادی که گروه خونی آنها، o است، افراد این گروه نخستین انسانهایی بوده اند که پا به عرصه این جهان گذاشته اند. انسانهای غارنشینی بوده اند که در زمان خویش با شکار حیوانات و استفاده از گوشت و پوست آنها روزگار می گذرانده اند. این گروه خونی شایعترین گروه خونی در جهان است. افراد با گروه خونی OO اهداکنندگان عمومی هستند، چرا که گروههای خونی دیگر از آن مشتق می شوند. پس همه میتوانند دریافت کننده آن باشند.

ویژگی افراد گروه خونی o

افرادی که گروه خونی آنها، o است، بیش از سایر گروه های خونی، مبتلا به کم کاری یا پرکاری تیروئید می شوند و این باعث چاقی یا لاغری بیش از حد این افراد، احساس خستگی و احتباس آب می شود. همچنین افرادی که گروه خونی آنها oo است، به دلیل ترشح زیاد اسید معده، بیشتر دچار زخم معده می شوند.

تکفارس آی آر

ژاپنی ها به افرادی که گروه خونی آنها o است توجه ویژه ای دارند و معتقدند؛ این افراد، شخصیتی مسئولیت پذیر، متعهد، منظم دارند. از این رو تلاش میکنند تا بیشتر کارمندان خود را از میان افرادی که گروه خونی آنها o است، برگزینند.

image گروه خونی  O گروه خونی در آدم های موفق است

بهتر است این افراد از مصرف قهوه، کافئین و الکل خودداری کنند؛ زیرا مصرف زیاد این مواد باعث افزایش سطح آدرنالین، نور آدرنالین می شود.

افرادی که گروه خونی آنها، o است، از توانائی های خارق العاده ای برخوردارند، اما با هزینه کردن مبالغ زیاد و تصمیم گیری های مهم، دچار استرس می شوند.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر