تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کار جدید محسن یگانه با نام حباب

image کار جدید محسن یگانه با نام حباب

این آلبوم با ۱۴ قطعه و با حضور هنرمندان و موزیسین های نامی کشور از جمله مهران عباسی، شهاب اکبری، علی ثابت، ایمان حجت، آرش پاکزاد، آرین بهاری و علی رهبری، سومین محصول این خواننده در بازار رسمی موسیقی کشور است که با سروصداهای فراوان به بازار آمده.

آهنگساز و ترانه سرای کلیه قطعات «حباب» همانطور که در شناسنامه آلبوم ذکر شده، خود یگانه است و فقط ملودی قطعه شش آلبوم، «نرو» برداشتی مستقیم از یک قطعه فرانسوی به آهنگسازی Rich Allison است.

نوازنده ها و هنرمندان زیادی نیز در این آلبوم همکاری داشته اند که از آن جمله می توان به فیروز ویسانلو، پیام طونی، بابک ریاحی پور، بابک یوسفی، امید حجت، مهران سراجیان و دارا دارایی اشاره کرد.استودیو راگا و آوای پیمان، مکان هایی بوده اند که بخشی از این آلبوم در آنهاضبط شده و استودیو Can Kesmes در ترکیه نیز دیگر استودیویی بوده که این آلبوم مراحل نهایی ضبط و میکس و مسترش را در آن نهایی کرده است.

یگانه در اینسرت آلبوم در یادداشتی نوشته: «تقدیم به طرفدارانی که خوبی هاشون من روبه آرزوهایی بزرگتر از تصوراتم رسوند و از همسر عزیزم که در تک تک لحظات تولید اثر کمکم کرد تا خستگی های ساخت این آلبوم رو به تنهایی به دوش نکشم و از خدایی تشکر می کنم که به من ثابت کرد هیچ وقت برای رسیدن به یک هدف دیر نیست.»

تکفارس آی آر

شرکت «آوای هنر» صاحب امتیاز این آلبوم است و شرکت پخش «هنر اول» نیز آنرا در بازار پخش و توزیع کرده است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر