image, چکار کنیم تا بتوانیم بیشتر و بهتر پیاده روی کنیم

۱- جلسات پیاده‌روی را کوتاه‌تر کنید:

اگر برنامه ورزشی پیچیده‌ای دارید و نمی‌توانید در روز ۲۰ دقیقه ورش کنید پیاده‌روی را در جلسات کوتاه‌تری انجام دهید. برای مثال ۱۰ دقیقه بعد از غذا پیاده‌روی کنید و ۱۰ دقیقه دیگر در زمانی که فرصت دارید، قدم بزنید. این نوع ورزش نیز می‌تواند مفید باشد.

۲- راه‌های طولانی‌تر را انتخاب کنید:

در پیاده‌روی‌های روزانه حتی برای انجام دادن کارهای عادی راه‌های طولانی‌تر را انتخاب کنید. برای مثال اگر می‌خواهید، خرید کنید مغازه دورتر را انتخاب کنید.

۳- پیاده‌روی کنید و حرف بزنید:

هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید یا می‌خواهید با شخصی ملاقات داشته باشید و در حال حرکت پیاده روی کنید. به جای اینکه برای صحبت کردن دور میز بنشینید با هم پیاده‌روی و صحبت کنید.

۴- برای خود همراه پیدا کنید:

بررسی‌ها نشان داده است که داشتن یک همراه در ورزش اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که زمان ورزش کردن طولانی‌تر شود. این کار پشتکار و ورزش را افزایش می‌دهد.

۵- همیشه آماده باشید:

معمولا در طول روز اوقات فراغت پیدا می‌شود. با این حال افراد در این زمان آمادگی ورزش کردن را ندارند. در این زمان داشتن کفش مناسب می‌تواند به خود کمک کند. سعی کنید همیشه در محل کار خود و در خانه لباس و کفش مناسب داشته باشد تا در زمان فراغت پیاده‌روی کنید.


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید