تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چکار کنیم تا آپارتمان کوچک بزرگ و دلباز به نظر برسد

بگذارید تا جایی که امکان دارد، پنجره ها فاقد پوشش باشد. استفاده از وسایل کمتر و قرار دادن وسایل ضروری در دکوراسیون، استفاده از مبلمان ظریف و نصب آینه ای در فضای کوچک، از مهم ترین ترفندها و تکنیک ها برای وسیع تر کردن یک فضای کوچک است.

برای اینکه یک اتاق کوچک، جلوه و احساسی وسیع و بزرگ تر به خود بگیرد، از کاغذ دیواری هایی با طرح شلوغ و با رنگ های تیره و رنگارنگ استفاده نکنید. در عوض، دیوارها را با رنگی بسیار ملایم و روشن رنگ آمیزی کنید و پرده های سنگین و ضخیم را از دکوراسیون فضای کوچک خود حذف کنید.

ابتدا لامپ های سنتی و سوخته را با لامپ های جدید و سالم عوض کنید. لامپ های جدید و مدرن، این روزها گزینه های بسیار مناسبی برای نورپردازی هستند که هم طول عمر بیشتری دارند و هم گرمای کمتری تولید میکنند و بازده بسیار خوبی دارند.

همچنین با قرار دادن چراغ های زیبا و دکوراتیو در قسمت های مختلف، به تقویت نور خانه بپردازید. لوسترهای سقفی قدیمی خانه خود را تعویض کنید و از لوسترهایی در انواع جدید برای نورپردازی سقفی استفاده کنید.

توصیه دیگر برای ارتقاء وضعیت نورپردازی خانه، استفاده از رنگ های روشن برای رنگ آمیزی سقف اتاق هاست، زیرا این کار به دل باز و روشن شدن فضا، کمک فراوان میکند.

تکفارس آی آر

استفاده از آینه های متعدد در دکوراسیون نیز برای تشدید و تقویت نورپردازی خانه، یک ترفند بسیار مفید به شمار می آید که توصیه می کنیم حتماً آن را در نظر داشته باشید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر