تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چکار کنم چهره ام شاداب و جوان به نظر برسد

image چکار کنم چهره ام شاداب و جوان به نظر برسد

ناحیه زیر چشمتان را با کرم پودر بپوشانید.هر چه سن بالاتر می رود قسمت های متورم صورت مثل زیر چشم ها بیشتر می شود. اما اگر لایه ضخیمی از کرم پودر و پنکیک را زیر چشمتان بزنید، چین و چروک های زیر چشم را بیشتر نشان می دهد.

اگر رژگونه تان را به صورت خطی، از برجستگی روی گونه تا خط موبزنید،بیشتر از سنتان به نظر می رسید.رمز جوان و شاداب به نظر رسیدن، طبیعی بودن است.از رژگونه صورتی، هلویی استفاده کنید. فقط روی قسمت برجسته گونه هایتان رژگونه بزنید.

موقع کرم پودر زدن دقت کنید

کرم پودر غلیظ و زیاد پوشش ماندگارتری دارد، ولی شما را بیشتر از سنتان نشان می دهد و دیگر بافت پوست دیده نمی شود. برای داشتن ظاهری طبیعی تر و جوان تر از این فرمول استفاده کنید: اول آستر، بعد کرم پودر، بعد پنکیک، اما فقط جاهایی که لازم است. مثلاً روی ناحیه T(T-ZONE قسمت پیشانی، بینی و چانه).

تکفارس آی آر

رنگ های مات

همیشه فکر می کنیم جوانی یعنی داشتن پوست، پلک ها و لب هایی براق و درخشان. اما هر چقدر که سنتان بالاتر می رود،  ممکن است از این نوع آرایش کردن خجالت بکشید، چون فکر میکنید مناسب سنتان نیست.به هر حال اعتدال و میانه روی همیشه بهترین راه است.از لوازم آرایشی و رنگ هایی استفاده کنید که طبیعی به نظربرسند، اما از رنگ های درخشان هم کمی استفاده کنیدتابه چشم هایتان روشنی ببخشد.

ابروهایتان را نازک برندارید

اگر ابروهایتان را خیلی نازک بردارید، سنتان بیشتر به نظر می رسد.هر چقدر ابروها پُرتر و پهن تر باشد، جوان تر و طبیعی تر به نظر می رسید.

ابروها را با مداد پر رنگ نکنید

www.takfars.ir

متأسفانه بعضی هاابروهای خیلی پر پشتی ندارند. اما اگر لازم است قسمت هایی از ابروهایتان را پر کنید، از مداد کمتر استفاده کنید. در عوض از لوازمی مثل سایه یا ژل ابرو استفاده کنید که ظاهرتان طبیعی تر باشد.

از روش های قدیمی استفاده نکنید

رنگ هایی که چندین سال قبل مد بودند را دیگر استفاده نکنید. در عوض از رنگ های طبیعی تر مثل برنزه روشن استفاده کنید تا صورتتان حالت گرم و صمیمانه تری پیدا کند و یک رژ صورتی چرک یا کالباسی بزنید.

یک ترفند عالی برای رژ زدن:

اول رژ لب را محکم (به حالت رفت و برگشت) پشت دستتان بکشید، بعد از یک قلم موی لب برای زدن رژ استفاده کنید.حالا ظاهری کاملاً طبیعی و زیبا دارید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر