تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنیم تا موهای نازک و کم ضخیم و پر حجم به نظر برسند

برس تان را درست انتخاب کنید

اگر بنا دارید به موهای تان حجم دهید، بهتر است از برس های تخت یا فلزی استفاده نکنید. برس های گرد که با آنها بیشتر موهای تان را سشوار می کشید برای حجم دادن به موهای شما بهترین گزینه هستند؛ بنابراین هر زمانی که احساس کردید میخواهید به موهای تان حجم دهید با این برس ها زلف های تان را شانه بزنید.

وقتی موهای تان را زیادی داغ میکنید

استفاده از گرما برای آرایش موها از جمله صاف یا فر کردن شان در مقدار مناسب می تواند شکل موهای شما را دلخواه و جذاب کند اما وقتی این گرما بیش از حد زیاد شود، قطعا به موهای شما صدمه می زند. یادتان باشد یک محصول آرایشی مو ممکن است تا ۴۰۰ درجه هم داغ شود اما این دلیل نمی شود که شما از این حرارت برای شکل دادن به موهای تان استفاده کنید.

چنین حرارتی می تواند به پوشش موی شما صدمه بزند و در نهایت باعث شکستگی شان شود که این مسئله به خودی خود باعث کم حجم شدن موها می شود. در عین حال می توانید پیش از استفاده از چنین وسایلی از محافظ های حرارتی هم استفاده کنید.

تکفارس آی آر

موهای تان را صحیح کوتاه کنید

اگر موهای نازکی دارید که اتفاقا بلند هم هست کاملا طبیعی است که کم حجم به نظر برسد. حالا اگر دل تان می خواهد تغییری در موهای تان بدهید نباید قیچی را بردارید و فقط طول آنها را کوتاه کنید. موهای تان را لایه لایه کوتاه کنید. طول هر لایه باید در اندازه متوسط کوتاه شود. در این صورت موهای تان روی هم میریزد و پرحجم به نظر می رسد؛ آن هم بدون اینکه به لحاظ قدی کوتاه شده باشد.

موهای تان را زیادی کوتاه نکنید

برای خانم هایی که اندازه موی شان تا روی شانه یا بلندتر است، کوتاه کردن بیش از حد مو ممکن است باعث شود حجم موهای شان ناگهان خیلی کمتر به نظر برسد؛ بنابراین اگر دنبال تغییری در شکل موهای تان هستید، می توانید سراغ چتری بروید یا اینکه فقط جلوی موهای تان را تا حدی کوتاه کنید که بخشی از آن روی پیشانی قرار بگیرد. در این صورت موهای تان پرحجم تر به نظر می رسد.

موهای تان را زیادی تیره کرده اید؟

www.takfars.ir

رنگ های تیره معمولا در زمستان روی موهای خانم ها می نشینند. با این حال اگر شما نگران حجم موهای تان هستید، بهتر است سراغ رنگی دو، سه درجه روشن تر بروید. باید این نکته را بدانید که وقتی موهای تان را خیلی تیره میکنید، فرق شما خیلی مشخص می شود و زیادی پهن به نظر می رسد. به این ترتیب است که حجم مو هم خیلی کمتر از آن چیزی که هست نشان داده می شود. با این حال اگر رنگ موی خود را بیش از حد دوست دارید می توانید از ترفند سایه چشم و ابرو برای پوشش فرق خود استفاده کنید.

های لایت را به موهای تان اضافه کنید

اگر میخواهید موهای تان از آنچه که هست پرحجم تر به نظر برسد نباید فقط از یک تک رنگ برای شان استفاده کنید. سراغ های لایت بروید. های لایت متفاوت از رنگ موی زمینه شما به رشته موهای تان عمق می دهد؛ بنابراین فقط از یک توناژ رنگی برای موهای تان استفاده نکنید. های لایتی با رنگ متفاوت را هم اضافه کنید تا حجم موهای تان بیشتر به نظر برسد.

موهای تان را جمع نکنید

شما با جمع کردن موهای تان درواقع فولیکول های مو را جمع میکنید و سبب شکستگی شان می شوید و در نهایت ریزش مو و کم حجمی از جدی ترین تبعات جمع کردن و بستن مو به حالت دم اسبی است؛ بنابراین نباید دائم موهای خود را ببندید.

رنگ پوست = رنگ مو.

اگر رنگ پوست صورت شما زیادی سفید است و در عین حال رنگ موی سرتان هم بلوند پلاتینیومی است، پس اصلا جای تعجبی ندارد اگر موهای تان کم حجم به نظر برسد. با این وصف هرچه رنگ موی سر شما به رنگ پوست تان نزدیک تر باشد، حجم موی تان کمتر به نظر می رسد.

شما محصولات را اشتباهی انتخاب کرده اید

اگر کیفیت موهای تان برای شما اهمیت دارد باید محصولات مناسب با آنها را انتخاب کنید. در این زمینه دقت کنید تجویزهای دیگران که برای خودشان موثر بوده نمی تواند به طور قطع برای شما هم همان اثرات مثبت را در پی داشته باشد. به طور کلی محصولاتی با پایه روغنی و سیلیکونی با خوابیدن در لا به لای مو میتوانند در ضخیم نشان دادن تارهای آن تاثیرگذار باشند.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر