تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنیم تا صورت پر و تپلی داشته باشیم

image چه کنیم تا صورت پر و تپلی داشته باشیم

اولین کلید طلایی برای پرشدن بافت صورت نوشیدن آب است .

روزانه نوشیدن ۶تا۸ لیوان آب باید جز عادات روتین زندگیتان شود . نوشیدن آب باعث پرشدن آب میان بافتی و شفافیت صورت میشود و به همین جهت جز اصلی رژیمهای لاغری است .

به صورت ناشتا مصرف دو تا سه قاشق ژله رژیمی و یا ژله ای که با پودر ژلاتین بدون شکر خودتان درست کرده اید از دیگر راه های موثر در پرشدن بافت صورت است . ژلاتین موجود در ژله به کلاژن سازی بافت صورت کمک شایانی میکند .

مصرف سالاد را اصل زندگی خود قرار دهید .

تکفارس آی آر

سالاد به دلیل سبزیجاتی مثل کاهو ،کلم ، گوجه فرنگی منبع غنی از مواد معدنی و آب است . تقریبا ۹۰ درصد از مواد تشکیل دهنده ی کاهو اب است و به همین علت سالاد کاهو باید در رژیمهای لاغری حتما وجود داشته باشد .

سبزیجاتی مثل :

کاهو ،کرفس ،قارچ ،هویج، فلفل دلمه ای ، گوجه فرنگی ، خیار ، شلغم و کدوحلوایی را در سفره ی غذایی روزانه ی خود بگنجانید .

جوانه ی گندم و ماش کلید طلایی دیگر در پرشدن صورت است . جوانهها، غنیترین منبع آمینواسیدها ( پروتئین ) ، ویتامینها و مواد معدنی محسوب شده و همچنین دارای فیبر خوبی نیز هستند. آنها حاوی انواع ویتامینهای (a, b, c, d, e, k) ، اسید فولیک و نیز منبع عالی از آهن، پتاسیم، کلسیم، فسفر، منیزیم و روی هستند. جوانه ها به دلیل آب میان بافتی بالایی که دارند در پر شدن صورت نیز موثر هستند . از جوانه ها در ماست یا سالاد خود استفاده کنید .

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر