تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنید تا در محل کار پرانرژی و سرحال باشید

image چه کنید تا در محل کار پرانرژی و سرحال باشید

در ادامه قصد داریم ۴ راهکاری را بررسی کنیم که با انجام آنها تنها در ۵ دقیقه می توانید انرژی خود را باز یافته و فعالیتتان را شروع کنید.

تنها برای یک دقیقه بلند شوید و عضلات خود را بکشید

برای اینکه انرژی خود را در محل کار، بازیابید، نیاز به دو ماراتُن یا ورزش سنگین نیست؛ بلکه کافیست از جای خود بلند شوید و در حالت ایستاده، عضلات خود را بکشید. حتی اگر دوست دارید، می توانید در محیط محل کارتان قدمی بزنید؛ ولی اجازه ندهید این زمان از ۶۰ ثانیه، فراتر رود.

برای مدت یک دقیقه، با یکی از دوستان خود چت کنید

تکفارس آی آر

برای بهبود سطح انرژی خود، با یکی از دوستان خود چت کنید. حتی می توانید در گروه های شبکه های اجتماعی مجازی دوستانتان، کمی درد دل کنید و از سطح انرژی فعلیتان بگویید.

برای یک دقیقه به برنامه تفریح تعطیلات خود فکر کنید

همواره این موضوع را به یاد داشته باشید که اگر انرژیتان در محل کار تحلیل رفته، احتمالاً به علت کاهش انگیزه تان است. برای بازیابی انگیزه و انرژی خود، در یک دقیقه، به برنامه تفریحی که برای اولین تعطیلات پیش رو می توانید داشته باشید، فکر کنید و آن را روی کاغذ یادداشت کنید و مقابل دیدتان قرار دهید. همین راهکار ساده، انگیزه شما را به طرز شگفت انگیزی بالا می برد.

دو دقیقه از وقت خود را به کارهای عقب افتاده تخصیص دهید

آیا دیروز سفارش خرید کالایی را داده اید که باید امروز پیگیری تلفنی اش را انجام دهید؟ آیا قرار بوده قبضی را پرداخت کنید؟ در این صورت، با تخصیص ۲ دقیقه زمان به این گونه کارهای کوچک، می توانید مقداری از دغدغه های ذهنی خود را بکاهید و در عین حال، تنوعی به فعالیت هایتان بدهید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر