تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه چیزهای بخورم تا بچه ام پسر بشود

image چه چیزهای بخورم تا بچه ام پسر بشود

غذاها یا نوشیدنی‌هایی که خاصیت گرمی دارند را برای زن و مرد تجویز می‌کنیم، باید غذای دارای طبع گرم مانند گوشت گوسفند مصرف شود اما گوشت گوساله یا گاو دارای طبع سرد هستند.

در پزشکی امروز به مصرف زیاد آب توصیه شده اما در طب سنتی برای تعیین جنسیت پسر توصیه می‌شود که مرد و زن زیاد آب ننوشند به این دلیل که کثرت شرب آب رقیق کننده مایع حاوی اسپرم در مرد است و سردی را در فرد ایجاد می‌کند به شکلی که دختر شدن را به دنبال دارد.

نوشیدن آب سرد نیز به زوجین توصیه نمی‌شود به این دلیل که مایع حاوی اسپرم را در مرد سرد می‌کند؛ باید بدانیم طبع دختر به سمت سرد و تری است و مادران ما طبع سرد و تر دارند به همین دلیل در طب سنتی اشاره‌ای به دختر دارشدن نشده است چرا که خانم‌ها ذاتا این حالت را دارا هستند.

استفاده از اسپیدباج یعنی غذاهای گیاهی به همراه گوشت برای ایجاد تعادل در بدن

تکفارس آی آر

در این غذا از شوید، پیاز، نخود، دارچین و فلفل استفاده می‌شود، زرده عسلی، برنج، بره، شیربرنج، حلوا با شکر، مصرف مربای زنجبیل با شقاقل و بالنگ، استفاده از مصرف عسل ناشتا برای ایجاد گرمی مناسب توصیه می‌شود. برای خوردن عسل باید موم در دهان نگه داشته شود و پس از خوردن عسل موم آن را بیرون بریزند.

*توجه*

این مطلب ممکن است باعث ضرر و زیانی در سلامتی شما بشود حتماً برای تاثیر مناسب این نوع تغذیه به یک پزشک طب سنتی مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر