تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه نوع صبحانه ای برای رژیم لاغری مناسب است

image چه نوع صبحانه ای برای رژیم لاغری مناسب است

هنگامی که شما می خواهید صبحانه ای که دوست سلامتی و زیبایی اندام شماست تهیه کنید، چیزهایی هست که باید در نظر داشته باشید.

در این وعده چقدر کالری وجود دارد؟

این وعده برای مدت زمان زیاد یا کم من را سیر نگاه خواهد داشت؟

آیا این صبحانه سالم است؟

تکفارس آی آر

آیا این صبحانه سطح انرژی مرا بالا می برد؟

این صبحانه چقدر چرب است و چه نوع چربی دارد؟

هنگامی که به همه ی این موارد فکر کردید، قادر خواهید بود صبحانه ای را برای خودتان آماده کنید که هم برای سلامتی و هم برای دور کمرتان مفید باشد.

قویاً بر این باورم که صبحانه هایی که شامل میوه ها بشوند بهترین صبحانه هستند. میوه ها غذایی از طبیعت هستند که انسان ها به خوردن آن ها روی آوردند. دستگاه گوارش ما، کاملاً برای میوه ها طراحی شده است. میوه ها اغلب ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن ما را تأمین میکنند.

بهترین مورد درباره ی میوه ها این است که در عین اینکه فوق العاده سالم و مقوی هستند، چاق هم نمی کنند. شما می توانید هر چقدر که دوست دارید میوه نوش جان کنید و نگران کالری هایش نباشید، چرا که فروکتوز عاملی طبیعی است و تأثیر بسیار کمی بر روی ذخیره ی چربی دارد.

www.takfars.ir

می دانم که خیلی از شما احتمالاً با این ایده مخالف هستید، اما برای این ادعا مدرکی هم هست. آیا تا به حال فرد چاقی را دیده اید که برنامه ی غذایی اش بر مبنای انواع میوه ها باشد؟

سالاد میوه را به عنوان صبحانه تست کنید.

/blockquote>

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر