آب نارگیل

این هم یکی دیگر از گزینه‌ها برای جلوگیری از کم‌آبی بدن است. آب نارگیل در تکمیل و تأمین نمک بدن تأثیر بسزایی دارد. دفعه‌ی بعدی که تشنه شدید٬ حتما به سراغ آب نارگیل بروید.

آب

برای سالم ماندن باید حتما آب بنوشید. حتی وقتی هم که باردار نیستید باید این کار را انجام دهید. اما در دوران بارداری این نیاز بیشتر می‌شود. در واقع H۲O برای سلامت سلول‌های خونی بسیار حیاتی است.

لیموناد

یکی از بهترین راه‌ها برای هیدراته نگه‌داشتن بدن نوشیدن لیموناد است. این نوشیدنی سرشار از ویتامین C بوده و اگر ویار بیماری صبحگاهی شما را دمغ و بی‌حال می‌کند٬ لیموناد بهترین گزینه برایتان است.

آب میوه‌ها

می‌دانیم که میوه‌ها برای سلامت ما بسیار مفیدند٬ اما آیا آب میوه‌ها هم همینطور هستند؟ خب٬ ظاهرا خود میوه‌ها گزینه‌ی بهتری هستند. اما آب میوه‌ی تازه هم برای دوران بارداری گزینه‌ای عالی است. اما تا حد امکان سعی کنید آب میوه طبیعی باشد به جای آنکه آبمیوه‌ی بسته‌بندی یا ساندیس بخرید.

شیر و نوشیدنی‌های شیردار

یک لیوان شیر در روز می‌تواند به حفظ سلامتی شما کمک کند. نه تنها در دوران بارداری٬ بلکه سعی کنید همیشه عادت نوشیدن شیر را حفظ کنید. می‌توانید از سایر محصولات آمیخته با شیر مانند اسموتی‌ها و میلک‌شیک‌های شیر که حاوی میوه‌های مختلف و شیر هستند هم استفاده کنید. تمام این نوشیدنی‌ها سرشار از کلسیم و ویتامین B۱۲ بوده که در دوران بارداری برای رشد نوزاد بسیار مفیدند.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید