تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه رنگی برای آپارتمان های کوچک مناسب است

image چه رنگی برای آپارتمان های کوچک مناسب است

مراقب استفاده از رنگ های مات در فضاهای کوچک باشید:

رنگ های مات می تواند فضا را کوچکتر از رنگ های شفاف و براق نشان دهدپس بهتر است از رنگ های مات به صورت رنگ های روشن و در زمینه استفاده شود.

بیشتر از تک رنگ ها در فضاهای کوچک استفاده کنید:

استفاده از تک رنگ حتی اگر رنگ های تیره را انتخاب میکنید نسبتبه ترکیب ۲ یا چند رنگ می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد پس تا جاییکه می توانید از یک رنگ برای دکوراسیون استفاده کنید.

تکفارس آی آر

image چه رنگی برای آپارتمان های کوچک مناسب است

از تاثیر سقف برای بزرگنمایی فضا غافل نشوید:

برای ایجاد ابعاد بصری به یک فضای کوچک، سقف را مانند دیوارها نقاشی کنیدیا از کمی سایه برای سقف استفاده نمایید تا با ایجاد خطای دید ارتفاع سقفرا بلندتر نشان داده و در نتیجه فضا را بزرگتر نمایید.

از تناژهای تیره و روشن یک رنگ بهره بگیرید:

یکی از راه ها برای بزرگتر نشان دادن فضا این است که رنگ های تیره تر ویا پررنگ تر را در زیر محدوده دید چشم ناظر و و رنگ های روشن تر را در بالای نقطه ی دید ناظر استفاده نمایید.

www.takfars.ir

image چه رنگی برای آپارتمان های کوچک مناسب است

جسورانه پالت رنگی متضاد را امتحان کنید:

گاهی در فضاهای کوچک استفاده از رنگ های خنثی یا سفید برای دیوارهای اصلی و افزودن جسورانه رنگ های متضاد به درها یا پنجره ها می تواند شکلی مدرن به فضا بخشیده و سبک دکوراسیون را به کلی متحول کند.

روانشناسی رنگها در خانه

بکاربردن رنگهای سرد برای اجزای اتاق خواب ( تخت خواب، ملافه ، پتو … ) مکانی بدور از استرسو آرامش بخش را برای خوابی شیرین برای شما فراهم میکند.دیوارهای اتاق خواب را برای ایجاد آرامش به رنگهای سرد و ملایم مانند آبی یا آبی مایل بهسبز رنگ آمیزی کنید.قراردادن کوسن ارغوانی روز مبلمان با رنگ خنثی می تواند نشانه قدرت، توانگری و ثروت بودهو برانگیزنده تخیلات باشد.

رنگ سبز در خانه

رنگ سبز در زیر مجموعه رنگ‌های سرد قرار دارد. این رنگ نماد تولد، زندگی و بخشندگی است.کارشناسان بر این باورند که این رنگ برای اتاق‌های آفتاب‌گیر یکی از بهترین گزینه‌هاست.اگر محیط‌های شلوغ و نامنظم با روحیه شما سازگاری ندارد از این رنگ برای تعدیل فضاو آرام کردن محیط استفاده کنید.

رنگ نارنجی در خانه

نارنجی از دسته‌ رنگ‌های گرم است. این رنگ نماد فراوانی، تحرک، شجاعت، نشاط{و خوش‌آمدگویی است. اگر به دنبال فضایی صمیمی، سرگرم کننده و پر از آسایش می‌گردیدبهتر است این رنگ‌ را برای فضای زندگی‌تان انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین آثار این رنگدر طولانی مدت بر افراد این است که بهبود دهنده رفتارهای اجتماعی و کاهش دهنده خصومت است.

رنگ زرد در خانه

تک فارس

زرد از دسته رنگ‌های گرم است. این رنگ نماد خلاقیت، امیدواری، مثبت‌گرایی و احتیاط است.اگر اتاق کوچک و تاریکی دارید رنگ زرد یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانیدبرای روشن ساختن و وسیع‌تر نمایان کردن این فضا استفاده کنید. رنگ زرد در کنارهر روانشناسی رنگها – نور دیگری می‌تواند روانشناسی رنگها – نور جداگانه‌ای محسوب شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر