تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه خوراکی های بخوریم تا خوشگل بشویم

image چه خوراکی های بخوریم تا خوشگل بشویم

انواع توت

همه انواع توت مثل بلوبری، تمشک، توت سیاه و توت فرنگی… منبع ویتامین C بوده که یکی از بزرگ ترین آنتی اکسیدان هاست، این ویتامین تولید کلاژن میکند. این میوه را در برنامه غذایی روزانه خود قرار داده تا با تولید بهتر کلاژن پوست نرم و جوان تری داشته باشید.

چای سبز

چای سبز به عنوان علاج و چاره چاقی مشهور است. علاوه بر آن نوشیدن چای سبز در طول روز به سم زدایی پوست کمک کرده و از پیری پوست جلوگیری میکند. چای سبز آنتی اکسیدان عالی است که در مبارزه با رادیکال های آزاد حتی ۲۰ بار موثرتر از ویتامین E عمل میکند.

تکفارس آی آر

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی بزرگ ترین منبع لیکوپین است. لیکوپین علاوه بر اینکه ریسک بعضی از سرطان ها را کاهش می دهد، یک آنتی اکسیدان عالی برای پوستتان است که گفته شده از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت میکند. درضمن لیکوپین اگر به صورت سس، آب میوه یا محصولات دیگر تهیه شود، بهتر جذب بدن می شود.

کیوی

کیوی یک منبع دیگر ویتامین C و پتاسیم است، هر دوی اینها در جنگ علیه چین و چروک موثرند.

شیر کم چرب

www.takfars.ir

منبع معجزه آسای کلسیم و پتاسیم است که هر دوی اینها برای افرادی که می خواهند زیبایی و سلامت خود را حفظ کنند لازم است. شیر کم چرب برای قوی نگه داشتن ناخن ها فوق العاده است، اندامتان را عالی و لبخندتان را زیباتر می سازد. علاوه بری این یک لیوان شیر کم چرب می تواند ۱۰ گرم از پروتئین بدنتان که برای سلامت مو، پوست و ناخن ضروری است را تامین میکند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر