image, چه تغییری در زندگی ام بدهم تا شاد تر و سالم تر باشم

۱. ذهن‌تان را تصحیح کنید

وقتی صحبت از تناسب اندام و تغذیه می‌شود ، همه ما می‌دانیم که لازم است چه‌کار کنیم ، اما معمولا این دانش با عمل همراه نیست .سلامت و تندرستی شما باید در الویت برنامه‌های‌تان باشد . برای ما بسیار عادی است که چیزهای دیگر را ارجح بدانیم و خودمان را به دورترین و پایین‌ترین قسمت لیست برنامه‌های‌مان تبعید کنیم ، اما اگر سالم نباشیم و همه کارها را به‌خاطر دیگران انجام دهیم ، برای دیگران در دسترس و سالم و آماده نخواهیم بود .

۲. دورنمای‌تان را تغییر دهید

چه‌قدر خودمان را از ورزش و تغذیه سالم منصرف کرده‌ایم ؟ این طرز فکر را متوقف کنید که چه‌قدر سخت خواهد بود و چه‌قدر زمان خواهد برد ، درعوض به این فکر کنید وقتی انجامش دهید چه احساسی خواهید داشت و وقتی به هدفی دست پیدا کنید چه خواهد شد.

۳. تغییرات کوچک ، بهتر از تغییرات بزرگ هستند

سعی نکنید تمام زندگی‌تان را به یک باره متحول کنید . در نوسان بودن و عدم ثبات و تفکر ” یا همه چیز یا هیچ چیز ” ، شما را به نتایجی که انتظار دارید نمی‌رساند . با این رویه یا درخوردن هله هوله زیاده روی می‌کنید یا کاملا سالم و تمیز می‌خورید ، یا دیوانه‌وار ورزش می‌کنید یا اصلا حرکت نمی‌کنید . درعوض ، یک‌بار در روز ورزش کنید .ده دقیقه تمرین بهتر از تمرین نکردن است ، خوردن سالاد به‌جای ساندویچ ، می‌تواند خلق عادات متفاوت را شروع کند و این باید تبدیل به سبک زندگی شود نه یک رفتار زودگذر .

۴. لباس ورزشی بپوشید

اگر محیط و پیرامون‌تان را آماده کنید ، آن‌چه که می‌خواهید اتفاق می‌افتد . سعی کنید لباس ورزشی‌تان را در طول روز بپوشید یا هر شب قبل از خواب آن‌را جلوی دید بگذارید . این ، گام کوچکی است اما انتخاب عادات سبک زندگی سالم را برای‌تان راحت می‌کند .

۵. درخانه غذا بخورید

درخانه غذا خوردن نه تنها به کنترل کالری کمک می‌کند بلکه مصرف نمک و شکر را هم تحت کنترل خواهید داشت و صرفه جویی هم می‌کنید !

۶. سلامت‌تان را جمعی کنید

می‌توانید همان اندازه که بیرون از شهر با دوستان‌تان خوش می‌گذرانید ، درخانه خودتان هم با آنها خوش باشید . دعوت از دوستان برای درست کردن غذا و خلق یک حادثه خانوادگی می‌تواند برای هرکسی عادات جدید و سالمی ایجاد کند .

۷. سنگ بزرگ علامت نزدن است

شما قرار نیست ناگهان شروع کنید به تمام شب را دویدن . فیتنس و تغذیه مانند هم هستند : باید قدم‌های کوچک بردارید ، به این توجه نکنید که چند کیلو باید کم کنید و بعد از سی روز باید به چه نتیجه‌ای برسید ، در عوض در زمان حال حاضر باشید . موفقیت‌های روزانه‌تان را جشن بگیرید ، مهم نیست بزرگ یا کوچک باشد . به آنچه که هستید افتخار کنید و به تلاشی که برای رسیدن به سلامتی و تندرستی‌تان می‌کنید ببالید .

از همه مهمتر ، باید درک کنید که اگر با خود و بدن‌تان شاد و راضی نیستید ، تنها کسی هستید که می‌توانید برای تغییرش کاری انجام دهید . تا زمانی‌که واقعا عاشق خودتان نباشید و خودتان را در راس امور مهم زندگی قرار ندهید ، موفقیت‌هایی که کسب می‌کنید راضی‌تان نخواهد کرد.


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید