تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه اشتباهاتی باعث می شوند دکور خانه زشت و قدیمی باشد

image چه اشتباهاتی باعث می شوند دکور خانه زشت و قدیمی باشد

نصب تابلوها درارتفاع خیلی بالا

در رابطه با دکوراسیون یک نکته مسلم و ثابت وجود دارد: نقاشی ها باید همسطح با چشم ها باشد. قانون نصب تابلو ها با فاصله ۱٫۵ متر از زمین است.

قرار دادن مبل ها پشت به دیوار

شاید با گذاشتن همه مبل ها در وسط اتاق کمی حس عجیبی به شما دست بدهد اما قرار دادن همه مبل ها پشت به دیوار هم خیلی رسمی است. پس نه مبل ها را کاملا وسط قرار دهید و نه کاملا پشت به دیوار. برای زیبایی بیشتر مبل ها را دسته بندی کنید.

تکفارس آی آر

ترس از رنگ نداشته باشید

سفید یکی از رنگ هایی است که همه ما دوست داریم در دکور خانه استفاده کنیم. اما اگر تمام اتاق ها سفید باشد کمی کسل کننده می شود حداقل باید چند رنگ متفاوت به خانه اضافه کرد.

قرار دادن تعداد زیادی کوسن روی مبل ها

درسته که کوسن برای رنگ و آب دادن به یک زمینه خنثی خیلی به کار میاد اما وقتی مهمان ها مجبور هستند برای نشستن روی مبل کوسن ها را پایین بریزند بدانید که در این کار کمی زیاده روی کرده اید.

بیش از حد اهل ست کردن نباشید

www.takfars.ir

فکر نکنید که میزهای دکوری که کنار هم می گذارید حتما باید هم اندازه باشند. فکر نکنید که مبل و نهار خوری حتما باید از یک برند باشد. کمی خلاقیت به خرج دهید و طرح و جنس و رنگ ها را با هم ترکیب کنید.

تلویزیون را به عنوان نقطه کانونی اتاق تعیین نکنید

هیچوقت تلویزیون را به عنوان زیباترین وسیله خانه در نقطه کانونی قرار ندهید. اگر میخواهید یک دکور حرفه ای داشته باشید تلویزیون را در یک قسکت کناری قرار دهید یا روی دیوار نصب کنید.

نور خانه را فراموش نکنید

آیا تا به حال کسی به شما گفته بود که نور بالای سر نور آرامبخشی برای خانه نیست؟ چراغ های رومیزی و چراغ های ایستاده را در دکور خانه با هم ترکیب کنید و برای سقف خانه چراغ های کم نورنصب کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر