تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چند راه ساده برای خلاص شدن از کمردرد

کمر درد می تواند گاهی اوقات با استفاده از مکمل های تغذیه ای کاهش پیدا کند.ویتامین B12 و ویتامین D ویتامین هایی هستند که گاهی اوقات در تسکین درد کمر موثر هستند. کمبود ویتامین d میتواند عامل بسیاری از دردهای عضلانی مثل کمردرد باشد. منیزیم و کلسیم، مواد معدنی ضروری هستند که استخوان ها و ستون فقرات شما برای رشد به آنها نیاز دارند.کمردرد میتواند با استفاده از این دو ویتامین نیز که اغلب در یک قرص ترکیب می شوند کاهش پیدا کند.

اگر شما از ورم مفاصل رنج می برید ، شرط جلوگیری از این بیماری استفاده از سولفات کندرویتین و مکمل گلوکوزامین است. این دو ویتامین و مواد معدنی همراه با رژیم غذایی فعلی شما میتوانند کمک کنند که کمر درد شما در طول زمان از بین برود.

شما میتوانید از گرما استفاده کنید که درمانی ست برای کمر درد – که موجب تسکین برخی از کمر دردها میشود. به سادگی با قرار دادن یک بطری آب گرم یا گذاشتن حوله گرم بر روی ناحیه دردناک می توان تا اندازه ای موجب تسکین درد شد. آنها نباید آنقدر داغ باشند که موجب سوختن پوسستتان شود. ولی گرمای کافی آنها برای برای رسید به عضلات و بافترا باید دارا باشند. گرما همراه با ماساژ خیلی بهتر است.اگر کسی را می شناسید که بتواند شما را ماساژبدهد میتواند خیلی کمک کننده باشد. شما می توانید کرم های درمانی و پمادهایی را در داروخانه ها پیدا کنید که با ایجاد گرما و حرارت بالا در محل درد باعث تسکین درد شما می شوند.اینها میتوانند جایگزینی برای کیسه های آب گرم و حوله گرم باشند. بسیاری از درمانگران ماساژ می تواند به شما گزینه های مختلفی از قبیل اسانس، گرما، و کرم و پماد ارائه دهند.

اصلاحات ستون فقرات نیز یک درمان موثر است که با دستکاری کردن در موقعیت ستون فقرات میتواند باعث تسکین درد شود. این کار که یک روش عادی برای تراز کردن استخوانهای مهره است که میتواند توسط ارتوپد یا متخصص بیماریهای استخوان انجام شود. اگر چه زمانی که مهرهای شما به حالت هم ترازی برگردانده میشود یک صدای ترک خوردگی شنیده می شوداین یک بخش ضروری از فرآیند است و برای همه مضر نیست. شما مجبور هستید چندین جلسه همترازی مناسب داشته باشید. هرچند که یک همترازی باید ازمسیرصحیح آغاز شود. برای پیدا کردن یک پزشک، از اطرافیانتان سوال کنید درباره کسی که اعتبارخوبی داشته باشد و از این شخص برای درمان هم ترازی استفاده کنید. یک توصیه شخصی بهتر است. در صورت امکان ازآنها بپرسید جلساتی که رفته اند چطور بوده و آیا دکترشان را دوست داشته اند.اگر اینطور بوده ازآنها استفاده کنید.

اگر شما در حال حاضر کمردرد دارید درمانی که شما باید داشته باشید می تواند شامل ورزش درمانی ، استفاده از درمان های طبیعی یا حتی دارو های تجویزی شود که باعث بهتر شدن شما شود. چندین درمان ممکن است لازم باشد. اما اگر قوی باشید و تمام چیزی که باید انجام شود را کامل کنید در نهایت کمردرد شما کم شده و قابل کنترل خواهد بود.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر