تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور یک همسر خوب برای شوهرم باشم

image چطور یک همسر خوب برای شوهرم باشم

از وقتی که شوهرتان به خانه آمد تا حدود ۹۰ دقیقه ی هیچ حرف ناخوشایندی به او نگویید. همسرتان را زیر رگبار مشکلات کوچک و بی اهمیت روزمره تان قرار ندهید.

مراقب وسوسه های شیطانی باشید

زمانی که در زندگیمان دچار حرص و ولع می شویم، دیگر همه چیز از بین می رود. سعی می کنیم همه چیز را به نفع خودمان توجیه کنیم.

خانم های عزیز:

تکفارس آی آر

فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید چطور زندگی کنید؛ یا مجبورید احتیاجتان را برآورده کنید یا حرص و ولع تان را.

وقتی به سراغ برآورده کردن احتیاجاتتان می روید دیگر جایی برای حرص و ولع باقی نمی ماند. شوهر شما در برابر زیاده خواهی شما، به جای بحث کردن فقط عمل می کند. به همین علت است که همه چیز در دست شماست.

همیشه مشکلاتتان را به دور از بچّه ها به همسرتان در میان بگذارید.

همیشه سعی کنید غذاهای موردعلاقه شوهرتان را تهیه کنید.

آیا تا به حال سیب بی عیب و نقصی دیده اید؟

www.takfars.ir

مطمئن باشید که هیچ مردی هم کامل و بی عیب نیست پس با آن اوضاع بهتره به جای بهانه گیری به خاطر داشتن چنین شوهری به خود ببالید.

تا آنجا که می توانید بر اعصابتان مسلط باشید.

در مواقعی که شوهرتان عصبانی است، سکوت کنید.

سالگرد ازدواجتان را همیشه به خاطر بسپارید.

در حضور مادرتان مراقب رفتارتان با شوهرتان باشید.

بهترین روش برای فهمیدن غذای مورد علاقه شوهر

از زمان بسیار قدیم، همیشه عمده ترین مشکل زن ها این بود که نمی دانستند که غذای مورد علاقه شوهرشان چیست.

ماجرا از این جا شروع می شود. زنی که خیلی نگران غذای شوهرش بود، هر روز صبح ساعت ۶ از خواب بیدار می شد و بهترین غذا را برای شوهرش آماده می کرد تا در وقت استراحت کاری اش از خوردن غذای او لذّت ببرد.

اما شوهرش هیچ نظری درباره غذاهایی که او با دقّت زیاد آنها را تهیّه می کرد، نمی داد. زن جوان می دانست کمه همه همکاران شوهرش مجبورند غذایشان را از رستوران های نزدیک شرکتشان تهیّه کنند.

بلاخره یک روز صبح فکری به ذهن زن جوان رسید و چند تکه سیب زمینی سوخته را در ظرفی گذاشت و آن را برای ناهار به شوهرش داد. ساعت ۶ بعد از ظهر بود، زن جوان بی صبرانه منتظر برگشتن شوهرش بود.

تک فارس

به محض اینکه زنگ خانه به صدا در آمد، زن جوان با عجله به طرف در رفت و به محض اینکه در را باز کرد شوهرش با عصبانیّت گفت: این چه غذایی بود که به من دادی .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر