تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور چشم ها را زیباتر نشان دهیم با آرایش و گریم

image چطور چشم ها را زیباتر نشان دهیم با آرایش و گریم

استفاده از پرایمر

هنگامی که پوستتان خشک است، خطوط چین و چروک بیشتر مشخص می شود و ظاهر آرایش ایده آل به نظر نمی رسد. با استفاده از پرایمر اصلاح گر (corrective primer) پلک ها را برای سایه چشم آماده کنید، این نوع پرایمر لکه های ناشی از سن و رگ های مشخص را می پوشاند.

استفاده از کانسیلر مناسب

کانسیلری که فرمول آن پایه زرد رنگ دارد را انتخاب کنید، رنگ زرد کانسیلر باید رنگی روشن تر از کرم پودرتان باشد. ابتدا کرم چشم را به نواحی خشک پوست بزنید. سپس با انگشت حلقه و یا یک قلموی کوچک، کانسیلر را به گوشه های چشم و همچنین حلقه زیر چشم زده و به آرامی ترکیب کنید.

تکفارس آی آر

استفاده از سایه چشم در رنگ های خنثی

اخطار: سایه هایی در رنگ های روشن، رنگ های متالیک سنگین و سایه های اکلیلی چین و چروک ها را بیشتر نمایش می دهد. بهتر است از رنگ های زمینی نظیر کرم، طلایی کمرنگ و زرد استفاده کنید تا رنگ پلک تان روشن تر شود. رنگ های مات همیشه گزینه مطمئن تری هستند ولی سایه چشم های براق نیز تا حدی جلوه جوانتری به شما می افزاید.

مشخص کردن خط چین پلک

با بالاتر رفتن سن، خط چین پلک افتاده تر می شود ولی می توانید با کمک یک سایه چشم خاکی (رنگ خاکستری با کمی ته رنگ قهوه ای) آن را کانتور کنید. با کمک قلم و سایه، درست بالای خط چین پلک، قلمو را در طول خارج چشم حرکت دهید.

مژه ها را خط بکشید

www.takfars.ir

با یک مداد چشم قهوه ای پر رنگ، ریشه مژه ها را خط بکشید تا از دید بصری مژه ها پرپشت تر به نظر برسد.

استفاده از فرمژه و ریمل

با استفاده از فرمژه ، چشم ها را بیش از پیش بازتر و بیدار تر نشان دهید و در زاویه های متعدد از فرمژه استفاده کنید . سپس از دو یا سه لایه ریمل مشکی پررنگ استفاده کنید.

مرتب کردن ابروها

با استفاده از مداد ابرو، کمان ابروها را مشخص تر کنید ، چرا که یک لیفت فوری روی چشم ایجاد میکند. رنگ انتخابی شما باید یک شماره روشن تر ازرنگ موی خودتان باشد و باید با ضربات ملایم نقاط کم پشت را پر کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر