تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور موهای خود را خوب و سریع سشوار کنیم

image چطور موهای خود را خوب و سریع سشوار کنیم

وقتی از حمام خارج شدید هنگامی که هنوز مقداری موهایتان خیس است سشوار کردن را شروع کنید محصولات نرم کننده و شامپوهایی در بازار موجود هستند که نرم شدن و لخت شدن موهای شما کمک میکند و در نتیجه سشوار کشیدن را راحت میکند.

خیلی از خانم ها زمانی که موهایشان را ۹۰ درصد خشک کرده اند دست از سشوار کردن می کشندف دست بکشید و تنها ۳ دقیقه دیگر سشوار کردن موهایتان را ادامه دهید. این کار برای حفط و دوام سشوار موهایتان دارای اهمیت بسیاری است. می توانید ۳ دقیقه آخر را از باد گرم سشوار استفاده کنید.

برای این کار از گیره های متعدد استفاده کنید و موهایتان را به دسته های کوچک تقسیم کنید. سعی کنید از گریه هایی استفاده کنید که به موهایتان آسیب نرسانند. قیمت این گیره ها در بازار ارزان می باشد و شما به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید

در سشوار ها قطعه ای داریم که که اگر از آنها استفاده کنید آسیب کمتری به موهای شما وارد می شود علاوه بر آن سشوار کشیدن موها با این وسیه راحت تر می باشد.

تکفارس آی آر

اگر از حالت دهنده های مو بعد از سشوار کشیدن استفاده کنید دوام سشوار موهای شما حتی به یک روز هم نمی رسد. سعی کنید موهایتان را با توجه به اصول گفته شده سشوار کنید و از هیچ حالت دهنده ای استفاده نکنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر