تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور موهای براق داشته باشیم

به منظور نرم و براق کردن مو می توانید از ماسک میوه استفاده کنید؛ بدین صورت که یک چهارم آواکادو را با نصف موز، یک چهارم گرمک، ۱ قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم و ۱ قاشق غذاخوری ماست بخوبی با هم ترکیب نمایید. سپس این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی موهای خود بگذارید.

چنانچه موهای چربی دارید برای تقویت آن ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین را با ۱ قاشق غذاخوری آبلیموی تازه و ۵ قاشق غذاخوری ماست کاملا مخلوط کرده و سپس این ماسک را به ریشه مو زده و اجازه دهید تا آن به مدت ۳۰ دقیقه روی ریشه موهایتان بماند. در آخر، موهای خود را آبکشی نمایید. از این ماسک می توانید هفته ای ۱ بار استفاده کنید.

یکی از بهترین مواد طبیعی که به کمک آن می توانید موهای خود را تقویت نمایید، تخم مرغ است.تخم مرغ می تواند منافذ پوست را جمع کند و مواد مغذی را به پوست برساند.

اگر میخواهید موهای زیبا، خوش حالت و براق داشته باشید ۱ ساعت قبل از رفتن به حمام، ۱ عدد سفیده تخم مرغ را بهم بزنید و سپس آن را روی موهای خود بزنید. سفیده تخم مرغ مانند یک تمیز کننده قوی عمل میکند.

ماسک دیگری که می توانید با تخم مرغ تهیه کنید ماسک تخم مرغ و روغن زیتون است، بدین شکل که ۲ عدد تخم مرغ را با ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب نمایید. تمام موهای خود را کاملا با این ماسک آغشته کنید و پس از ۱۰ دقیقه خوب موهای خود را بشویید.

تکفارس آی آر

اگر میخواهید موهای تیره و ضخیم داشته باشید، از روغن کرچک استفاده نمایید. نحوه استفاده از آن به این صورت است که ابتدا کمی روغن کرچک به موهای خود بمالید. یک حوله بزرگ را در آب داغ انداخته و آب آن را کاملا بگیرید و در آخر حوله را برای چند دقیقه روی موهای خود بیاندازید و کاملا موهای خود را بپوشانید تا با گرمای حوله، روغن سریعتر جذب پوست گردد. این روغن موجب افزایش ضخامت و تیرگی رنگ موها می گردد.

اگر میخواهید موهای شما شفاف گردد، می توانید از ماءالشعیر به عنوان یک لوسیون عالی استفاده کنید.

اگر تمایل دارید رنگ خاکستری موهای شما تبدیل به رنگ طلایی گردد از مخلوط آب سیب با سرکه جوی سبز شده استفاده نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر