تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور مثل هنرپیشه های خارجی موهای زیبایی داشته باشید

image چطور مثل هنرپیشه های خارجی موهای زیبایی داشته باشید

استفاده‌ی درست از نرم کننده‌ها

استفاده از نرم کننده‌ها ممکن است روشی سریع برای دستیابی به موهایی زیبا باشد اما استفاده‌ی نادرست از این محصول می‌توانند سبب زشتی موهایتان شود. برای انتخاب نرم کننده مناسب می‌بایست ابتدا جنس موهای خود را در نظر گیرید و متناسب با آن نرم کننده معتبری تهیه کنید؛ از انتخاب نرم کننده های بی نام و نشان به شدت به پرهیزید.

هنگام استفاده از نرم کننده‌ها دقت داشته باشید که این ماده فقط باید بر روی ساقه‌ی موها مالیده شود و در انتها باید موها را به طور کامل شستشو دهید تا ذره ای نرم کننده باقی نماند.

در محیط مرطوب توقف ممنوع.

تکفارس آی آر

محیط‌های مرطوب سبب وز شدن موها می‌شوند. همچنین در نظر داشته باشید رطوبت هوا به مجعد شدن موها کمک بیشتری می‌کند. تا جای ممکن سعی کنید در محیط‌های مرطوب نمانید.

گرفتن سشوار در نزدیکی موها ممنوع

به طور معمول برای حالت دادن به موها از سشوار استفاده می‌شود اما باید در نظر داشت حالت گرفتن موها به واسطه حرارت شدیدی است که تولید می‌کند و این حرارت و گرمای شدید سبب خشک شدن مو شده و در نتیجه از طول عمر و دوام مو کاسته می‌شود. به همین دلیل سعی کنید تا جای ممکن از سشوار و دیگر وسایل خشک کننده استفاده نفرمایید. البته در شرایطی که چاره‌ای جز استفاده از سشوار برایتان نمانده بود حتماً توسط آبپاش موهای خود را مرطوب کنید تا از شدت صدمات وارده به حد قابل توجهی کاسته شود.

زیادی شانه نکشید

اگر شما واقعاً می‌خواهید موهای زیبایی داشته باشید پس زیاد آن‌ها را شانه نکشید. برایتان عجیب است نه.؟ بگذارید با یک مثال قضیه را روشن‌تر کنم. حتماً شما هم پس از جلد کردن هدایای خود توسط کاغذ کادو برای زیباتر شدن آن از روبان استفاده کرده‌اید، حال یک سئوال.؟ شما برای فر دار کردن این روبان چه کرده‌اید؟ بله درست است شما روبان را بین دندانه های شانه گذاشته‌اید و او را محکم به دندانه‌ها کشیده‌اید؛ شاید از روش‌های دیگری استفاده کرده باشید ولی این روش و روش استفاده از قیچی معمول‌تر است. حال متوجه اصرار ما مبنی بر کم شانه کشیدن شدید.؟

www.takfars.ir

پیشنهاد ما به شما استفاده از شانه های دندانه درشت و یا حتی استفاده از انگشتان دستتان است. با استفاده از انگشتان دست یا شانه‌هایی با دندانه های درشت موهای شما می‌توانند آزادنه حالت بگیرند و تحت فشار نباشند در این صورت خوش فرم‌تر خواهند شد.

جنس بالشت خود را بررسی کنید

از رو بالشتی‌هایی با جنس ساتن به شدت حذر کنید. پارچه های ساتنی سبب اصطکاک شدید موهایتان شده و همین عامل موجب می‌شود موهایتان شکسته شده و از حالت معمول خود خارج شوند. پیشنهاد ما به شما استفاده از تترون، مخمل و … برای رو بالشتی هایتان هست.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر