تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور متناسب با رنگ پوست خود رنگ لباس انتخاب کنید

image چطور متناسب با رنگ پوست خود رنگ لباس انتخاب کنید

پوست روشن با موی تیره:

اگر دارای پوستی روشن هستید اما رنگ چشم و رنگ موهایتان تیره است، رنگ های قرمز، سبز تیره، مشکی و کلیه ترکیبات آبی را پیشنهاد می نماییم و در مقابل ممکن است رنگ سفید و یا نقره ای، خیلی برای شما زیبا نباشد.

پوست روشن با موی روشن:

اگر رنگ پوست و موهایتان روشن است و چشمانی روشن مانند آبی یا سبز دارید، می توانید لباس هایی با رنگ نزدیک به رنگ چشمانتان بپوشید. رنگ های بنفش، طیف های طوسی و مشکی نیز می تواند بسیار گیرا باشد و در مقابل رنگ هایی با ترکیبات نارنجی، زرد، بژ و طلایی می تواند برای شما جذاب نباشد.

تکفارس آی آر

پوست تیره با موی روشن:

اگر شما پوست تیره و یا برنز دارید اما رنگ موهایتان روشن یا بلوند است و همچنین رنگ چشمانتان روشن مانند سبز، آبی و یا طوسی است، می توانید لباس هایی با رنگ نزدیک به رنگ چشمان خود بپوشید اما پیشنهاد می شود از پوشیدن لباس مشکی و یا تمام مشکی خودداری کنید.

پوست تیره با موی تیره:

در صورتیکه پوست و موی شما تیره است، و چشم و ابروی تیره ای نیز دارید، می توانید از رنگ های قرمز، نارنجی، قهوه ای تیره و یا حتی مشکی استفاده نمایید اما شاید ترکیبات طلایی، بژ و زرد چندان برای شما جذاب نباشد.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر