تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور ماشین لباسشویی مناسب احتیاجات خود خریداری کنید

image چطور ماشین لباسشویی مناسب احتیاجات خود خریداری کنید

باید توجه کنیم که ماشین لباسشویی چه امکاناتی برای شستشو در اختیار ما قرار می دهد و با توجه به اینکه امروزه پیشرفت تکنولوژی و لوازم برقی بسیار زیاد و سریع است، لازم است هنگاهی که قصد خرید یک وسیله برقی مانند ماشین لباسشویی را داریم، وسیله ای را انتخاب نماییم که از آخرین تکنولوژیها برخوردار باشد مانند امکان شستشو با آب سرد (امکان شستشو با درجه حرارت پایین آب)، امکان شستشو با درجه های مختلف آب، امکان تعیین تعداد دور آبکشی در دقیقه، امکان استفاده و یا عدم استفاده از خشک کن، امکان استفاده از قابلیت ضد چروک البسه، امکان پیش شستشو که برای لباس های بسیار کثیف استفاده می شود، امکان شستشوی اقتصادی که لباس را با آب گرم بشوید تا مصرف انرژی کاهش یابد و …

لباسشویی لازم است که دو شیر ورودی آب گرم و سرد داشته باشد تا در صورت نیاز به استفاده از آب گرم، انرژی و برق زیادی مصرف نشود تا آب سرد را گرم کند.

ماشین های لباسشویی دو مدل دارند: درب از جلو و درب از بالا.

لباسشویی هایی که درب از جلو دارند، محور چرخشی آن ها افقی است و مصرف آب و برق کمتری دارند و حتی بعضی از آن ها به اندازه یک سوم دیگر مدل ها آب مصرف میکنند؛ همچنین کارایی آن ها نیز بیشتر است. این ماشین ها معمولاً عریض تر هستند و فضای بیشتری اشتغال میکنند اما امکان استفاده از فضای بالای آن ها وجود دارد.

تکفارس آی آر

لباسشویی هایی که درب آن ها از بالاست، محور چرخشی عمودی دارند و این ماشین ها مصرف آب و برق بیشتری دارند. این ماشین های لباسشویی عرض کمتری دارند و در نتیجه فضای کمتری اشغال میکنند اما فضای بلای آن ها بدون استفاده باقی میماند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر