تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور فقط با آرایش ابروهای خود را طبیعی پهن کنید

image چطور فقط با آرایش ابروهای خود را طبیعی پهن کنید

ماژیک ابرو

ماژیک ابرو یکی از لوازم آرایشی مخصوص ابروها است که برای خانم هایی که ابروهای روشن دارند مناسب است، ماژیک ابرو خیلی پررنگ نیست و باعث میشود آرایش ابروهایتان طبیعی به نظر برسد. یکی دیگر از مزایای ماژیک ابرو ضدآب بودن آن است که باعث میشود آرایش ابروها تا پایان روز دوام بیاورد.

پماد ابرو

پماد ابرو مخصوص خانم هایی است که ابروهای مشکی و تیره دارند، از ماژیک ابرو معمولا برای آرایش های مجلسی استفاده میشود. روش استفاده از آن کاملا راحت است برای این کار به یک برس کوچک زاویه دار نیاز دارید که آن را داخل پماد ابرو بزنید و شروع به پر کردن ابروهای خود کنید.

تکفارس آی آر

سایه ابرو

اگر ابروهایتان خالی است و نیاز به پر کردن دارند میتوانید از سایه ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید سایه ابرو باعث میشود ابروهایتان ضخیم تر به نظر برسند. از سایه ابرو به مقدار کم استفاده کنید تا ابرو ها طبیعی تر به نظر برسند.

ژل ابرو

ژل ابرو چیزی مانند ژل مو است و برای خانم هایی که ابروهای ضخیم دارند مناسب تر است، ژل ابرو میتواند ابروها و فرم آن ها را تثبیت کند پس بهتر است در آخرین مرحله از آرایش ابرو از ژل ابرو استفاده کنید. با ژل ابرو میتوانید ابروها را به هر حالتی که دوست دارید شانه کنید .

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر