تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور فرش با رنگ تیره را در چیدمان منزل هماهنگ کنید

از بنفش استفاده کنید

image چطور فرش با رنگ تیره را در چیدمان منزل هماهنگ کنید

با استفاده از رنگ بنفش تند اتاق نشیمن خود را خیره کننده کنید. بنفش انرژی سرشار و تلألویی شیرین دارد و استفاده از آن برای اتاق نشیمن، آن را به فضایی اجتماعی تر تبدیل میکند. با اضافه کردن کف پوشی تیره و همچنین اضافه کردن عمق به فضایی بزرگ، آن را دنج و راحت تر کنید.

آن را به ارتفاعی جدید ببرید

image چطور فرش با رنگ تیره را در چیدمان منزل هماهنگ کنید

تکفارس آی آر

میخواهید مهمان هایتان را در راه پله خیره کنید؟ پس با استفاده از رنگ بنفش تند که تضادی مقابل رنگ های روشن و دیوارهایی طرح دار اطراف خود می سازند، اشتباه نخواهید کرد. از لحاظ بصری، فرش های تیره تر نظر بیننده را به ارتفاع و طول راه پله جلب کرده و آن را بزرگ تر نشان می دهد. همچنین هر گونه آلودگی و نشانی از مناطق پر تردد را در خود مخفی میکنند.

سرعت را کاهش دهید

image چطور فرش با رنگ تیره را در چیدمان منزل هماهنگ کنید

رنگ های خنک آبی را می توان انتخابی متین برای اتاق های خواب دانست و همچنین آبی یخی روشنایی لطیفی را به همراه تجمل به فضا اضافه میکند. می توانید ضخامت کف پوش را افزایش دهید تا صبح ها با همان حس لحافی که به خواب می روید، بیدار شوید.

از رنگ های خنثی استفاده کنید

www.takfars.ir

اگر میخواهید در فضای غذا خوری از فرش استفاده کنید، نه تنها بهترین انتخاب استفاده از رنگ های تیره است، بلکه ارزش این را هم دارد که اگر هر چیزی به آن بچسبد بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید. رنگ های گرم مانند قهوه ای خاکی در فضایی معمولی غذا خوری آرامش ایجاد میکنند، مادامی که رنگ های تند آثار هنری روی دیوار تکمیل کننده آن بوده و باعث شوند که دیوار و کف در هماهنگی باشند.

اجازه دهید سایر جزئیات درخشنده باشند

image چطور فرش با رنگ تیره را در چیدمان منزل هماهنگ کنید

فرشی با رنگ طبیعی تیره می تواند نقش حمایت کننده از اجزای درخشان دکوراسیون باشد. رنگ های زیربنایی تیره بهتر از انواع روشن آن کار میکنند، که این به خاطر اضافه کردن تأثیر درخشندگی یا شفافیت آنها است. اگر تضادی واضح بین آن وسیله و کف وجود داشته باشد، این تأثیر بیشتر هم خواهد شد.

انتخابی عملی انجام دهید

اتاق خواب کودکان در معرض فعالیت های زیادی است، بنابراین فرش های تیره رنگ برای قرنیزهای دیوار که اغلب میریزند و صدمه می بینند، مناسب هستند. اگر در تقلا به دنبال رنگی برای دیوار هستید که با کودک شما هماهنگ شده و با وی رشد کند، شاید معرفی رنگی تیره برای کف اتاق جواب این جستجوی شما باشد. با استفاده از این روش می توانید به عمر دیوارهای سفید بیافزایید و همچنان مطمئن باشید که اتاق مورد نظر سرشار از شخصیت و خوشی خواهد بود.

بهترین ابزار کاربردی را پیدا کنید

ساختن راهرویی مدرن و کاربردی، اغلب کاری سخت و وظیفه ای مهارت آمیز است. اضافه کردن کف پوشی تیره رنگ باعث موفق شدن در هر دو مورد می شود. فقط باید دیوارها را روشن و براق نگاه داشت و بدین ترتیب راهروی شما محصور حس نخواهد شد.

برجسته کردن طبیعی تن رنگ ها

image چطور فرش با رنگ تیره را در چیدمان منزل هماهنگ کنید

تک فارس

اضافه کردن قالیچه ای روشن با فرش و کف پوش تیره رنگ باعث می شود تا تضاد ملایمی در طراحی و دکوراسیون آن به وجود آید که آن را جذاب تر و فریبنده خواهد کرد. شما می توانید این نمایش خیره کننده را برای ترکیب های تک رنگی تکرار کنید.

طیف های خاکستری را به کار برید

image چطور فرش با رنگ تیره را در چیدمان منزل هماهنگ کنید

اگر قادر به فرار کردن از شیفتگی رنگ خاکستری نیستید، از طیف ملایمی از خاکستری برای تاریک و روشن کردن فضا استفاده کنید. رنگ هایی با عمق متفاوت میتوانند منظره ساده ای بسازند که در عین پایدار بودن، شخصیت برجسته خود را همچنان حفظ خواهند کرد.

غنیمتی واقعی به دست آورید

image چطور فرش با رنگ تیره را در چیدمان منزل هماهنگ کنید

فقط یک پارچه ابریشمی تجملی می تواند در لحظه زرق و برقی جادویی به وجود آورد. فرش های گران قیمت میتوانند تأثیری عمیق داشته باشد، اما زوال پذیر بوده و تا آن جایی کاربرد دارند که عمق الیاف آنها ثابت بمانند و درخشندگی خود را حفظ کنند. اما کف پوش تیره رنگی که سرشار از لذت است، ملایمت تمام و کمالی مانند آرامشی که اتاق خواب شما فراهم میکند، به وجود می آورد. پس هر صبح با این اطمینان از تخت خواب خود بر می خیزید که انگشتان پایتان احساس خوشایند و کاملی خواهند داشت.

محصولات معتبر
محصولات معتبر