تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور شیک پوش باشید مخصوص آقایان

image چطور شیک پوش باشید مخصوص آقایان

جذابیت تیپ یک مرد در نگاه اول به کفش هایی ست که به پا میکند. بنابراین آقایان باید در انتخاب کفش های خود دقت لازم را به خرج دهند. علاوه بر مدل، انتخاب رنگ کفش نیز اهمیت زیادی دارد. انتخاب رنگ کفش، در عین سادگی، سختی های خاص خود را به همراه دارد، از این رو که باید رنگی انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی، با رنگ لباس های دیگرتان نیز به راحتی ست شود.

در ابتدا برخی از قوانین کلی را به شما معرفی می کنیم:

هوشمندانه ترین انتخاب برای کفش، رنگ مشکی است.

به طور کلی، انتخاب رنگ های تیره بهتر از رنگ های روشن است، از این رو که ساده تر با رنگ های دیگر ست می شوند.

تکفارس آی آر

رنگ شکلاتی بیشتر از رنگ قهوه ای روشن کاربرد دارد.

نمی توان برای تمام کفش ها یک قانون کلی در مورد رنگ بیان کرد. زیرا رنگ هر کفشی به مقدار زیادی بستگی به مدل آن دارد. به عنوان مثال بهترین رنگ برای کفش های کلاسیک، رنگ های تیره مانند مشکی است، در حالی که پرطرفدارترین کفش های کتانی به رنگ سفید می باشند.

مشکی

همه ما می دانیم که رنگ مشکی، بهترین انتخاب برای کفش است. از این رو که هم به سادگی با لباس هایمان ست می شود و هم دیرتر کثیف و کهنه به نظر می رسد. به عنوان مثال یک جفت کفش آکسفورد مشکی بهترین انتخاب برای کمد لباس هایتان خواهد بود.

اگر به دنبال ست کردن کفش مشکی با رنگ شلوارتان هستید، باید بگوییم که این مدل کفش با هر رنگ لباسی به سادگی ست می شود. به عنوان مثال، اگر تیپی رسمی دارید، می توانید آن را با شلوار مشکی، سفید یا حتی خاکستری ست کنید. بر خلاف آنچه قدیمی ترها باور داشتند، کفش مشکی با شلوار سرمه ای نیز به زیبایی هماهنگ می شود. البته بهتر است که از تونالیته های تیره این رنگ استفاده کنید تا ظاهری شیک و سنگین تر به شما ببخشد. اما اگر به دنبال آنید که کفش اسپورت مشکی تان را با شلوارتان ست کنید، دست تان بازتر است. در کنار رنگ های دیگر، شلوار جین هم یکی از بهترین انتخاب ها برایتان خواهد بود.

www.takfars.ir

image چطور شیک پوش باشید مخصوص آقایان

قهوه ای

رنگ قهوه ای، پس از مشکی، مناسب ترین انتخاب برای کفش مردانه است. شما می توانید این کفش را در هر مراسمی، از محیط اداری گرفته تا میهمانی های شبانه، به پا کنید.هر چه رنگ قهوه ای کفش تان روشن تر باشد، ظاهرتان نیز غیر رسمی تر به نظر خواهد رسید. ست کردن این رنگ کفش با لباس ساده است، شما می توانید رنگ های متنوعی را با آن ست کنید، فقط حواس تان باشد که رنگ قهوه ای لباس تان دقیقا مشابه با رنگ کفش تان نباشد.

اگر لباس تان هم قهوه ای است، تونالیته ای متفاوت با کفش تان را انتخاب کنید که یکدستی آن برای شما و دیگران کسل کننده نباشد.اگر تیپی غیر رسمی دارید، کفش تان را با شلوار جینی روشن بپوشید، اما اگر میخواهید ظاهری رسمی تر داشته باشید، رنگ های چون خاکستری و سرمه ای بهترین انتخاب برایتان خواهند بود.

جیگری

رنگ جیگری تیره برای کفش، درست مانند رنگ قهوه ای عمل میکند و به سادگی با رنگ های دیگر ست می شود. اما تفاوت آن با رنگ های مشکی و قهوه ای در خاص بودنش است. آقایان کمتر به سراغ این رنگ کفش می روند، از این رو با پوشیدن آن، شما ظاهری متفاوت و منحصر بفرد خواهید داشت.کفش های دربی بهترین مدل کفش برای این رنگ می باشند و شما می توانید آن را با رنگ های متنوع شلوار، از سرمه ای و مشکی گرفته تا جین، ست کنید. برای تیپ های اسپورت، رنگ های روشن جین و قهوه ای روشن را پیشنهاد می کنیم.

قهوه ای روشن

یکی از رایج ترین رنگ های کفش برای تیپ های غیر رسمی، قهوه ای روشن است. در واقع زمانی که میخواهید ظاهری اسپورت و راحت داشته باشید، کفشی به رنگ قهوه ای روشن به پا کنید. این کفش با هر رنگ شلوار جینی به زیبایی ست می شود. به همین دلیل در فصل های گرم سال، می توانید به راحتی لباس های روشن و در فصل های سرد سال، لباس های تیره تان را با آن ست کنید. رنگ هایی چون سرمه ای و خاکی بهترین انتخاب برای کفشی به رنگ قهوه ای روشن خواهد بود.

سرمه ای

سرمه ای به عنوان یک رنگ خنثی عمل میکند، از این رو می توانید هر رنگ لباسی را که میخواهید، با آن ست کنید. بوت های چوکا، بهترین انتخاب برای این رنگ کفش می باشند، به خصوص اگر آنها را در فصل های بارانی سال به پا کنید.

تک فارس

فرقی نمیکند که ظاهری اسپورت دارید یا رسمی، این رنگ کفش با هر رنگ شلوار جینی به زیبایی ست می شود. تنها چیزی که باید در انتخاب لباس هایتان دقت کنید، این است که رنگی مشابه رنگ کفش تان نپوشید. سعی کنید لباس تان را تیره تر یا روشن تر از رنگ کفش انتخاب کنید تا یکنواختی آن توی ذوق نزند. اولین انتخاب رنگ لباس ما برای این کفش، رنگ های خنثی دیگری چون خاکستری، مشکی و سفید است.

سفید

اگر تیپی اسپورت دارید، کفش سفید رنگ یکی از جذاب ترین انتخاب ها برایتان خواهد بود. زمانی که صحبت از رنگ سفید کفش می شود، تیپ رسمی و کلاسیک به کنار رفته و تنها تیپ اسپورت مورد توجه قرار می گیرد. حتما شما هم طرفدار پر و پا قرص اسنیکرهای سفید هستید. کتانی های مینیمالیست سفید هیچوقت جذابیت خود را از دست نمی دهند. علاوه بر آن، شما می توانید به راحتی آن را با هر رنگ لباسی، از مشکی و سرمه ای گرفته تا خاکستری و آبی، ست کنید اما خب با تمام اینها شلوار جین بهترین انتخاب در کنار آن خواهد بود.

کتانی های رنگی

شاید ترجیح دهید که کفش های تک رنگ به پا کنید تا ساده تر با دیگر لباس هایتان ست شود، اما از جذابیت کتانی های رنگی نمی توان گذشت. نگران نباشید، شما گزینه های زیادی برای پوشیدن دارید.

از آنجا که کتانی های رنگی بسیار توی چشم هستند و قبل از هر چیز چشم را به سمت خود جذب میکنند، شما باید لباس هایی به رنگ خنثی یا هم رنگ با کفش تان به تن کنید تا تعادل در ظاهرتان حفظ شود. شلوار جین، در هر رنگی، یکی از بهترین انتخاب ها هستند. علاوه بر آن، لباس های رنگ روشن مانند سفید، کرم یا آبی روشن نیز میتوانند گزینه خوبی در کنار کتانی رنگی باشند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر