تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور سوغاتی مناسب برای دوستان و اعضای خانواده خود بخرید

image چطور سوغاتی مناسب برای دوستان و اعضای خانواده خود بخرید

سوغات‌های نمایشی و دکوری

موزه‌ها لوازم نمایشی و تزیینی دارند که توجه بازدیدکنندگان را جلب می‌کنند. به پرطرفدارترین تزیینات و لوازم دکوری در موزه فکر کنید. این وسیله می‌تواند یک نقاشی مشهور، اشیای باستانی، اسناد تاریخی یا حتی موجودات زنده مانند حیوانات یا زندگی دریایی باشد. آیتم‌هایی را سفارش دهید یا بسازید که یادگار تجربه سفر شما باشند. مثلاً، اگر یک نقاشی مشهور در موزه‌ای توجه شما را جلب کرده است، کتاب‌‌ها یا لباس‌ها و تزییناتی را بخرید که یادآور آن نقاشی باشد. اگر از نمایش دلفین‌ها در آکواریوم خوشتان آمده است حیوانات مصنوعی و وسایلی مربوط به حیوانات را بخرید که شما را یاد حرکات دلفین بیندازد یا دی.وی.دی نمایش دلفین‌ها را خریداری کنید.

غذا و نوشیدنی

یکی دیگر از آیتم‌های پرطرفدار از فروشگاه‌های سوغاتی تنقلات و نوشیدنی‌ها هستند. از آنجا که برخی از مکان‌ها، مانند موزه، به شما اجازه خوردن و آشامیدن در محل موزه را نمی‌دهند، اغلب مردم از بازدید از موزه‌ها خسته و گرسنه می‌شوند. علاوه بر این، بچه‌هایی که به صورت گروهی برای بازدید به موزه آمده‌اند و در اتوبوس به سمت خانه و مدرسه خود در حال حرکت هستند نیاز به تنقلات و خوراکی دارند. علاوه بر خرید از برندهای مشهور تنقلات و نوشیدنی، می‌توانید از مکان‌های تهیه غذا بخواهید که غذای خاص منطقه شما را طبخ کنند.

تکفارس آی آر

البسه

لباس یک سوغات پرطرفدار است که در فروشگاه‌های سوغات به فروش می‌رسد. چه در یک فروشگاه با تم مسافرتی هستید، در موزه یا فروشگاه ورزشی به سر می‌برید یا در پارک گردش می‌کنید، لباس همیشه مناسب‌ترین سوغات است. روی لباس‌ها، به دنبال طرح‌های مکان‌ها، لوگوی تیم‌های ورزشی یا چیزهای مشهور دیگر آن مکان بگردید. چندین نوع لباس بخرید؛ تی‌شرت، پیراهن، تاپ، مایو، سوییت‌شرت، کلاه، کاپشن و چیزهایی از این قبیل. برای بچه‌ها، نوزادان و نوجوانان هم سوغات بخرید. حیوانات خانگی را فراموش نکنید.

عکس

یکی از روش‌های دیگر برای حفظ خاطرات سفر هنگام بازدید از یک شهر یا کشور، عکس گرفتن با دوستان و اعضای خانواده است. از آنجا که خیلی از مردم با خودشان دوربین به این مکان‌ها می‌آورند، دکه‌های عکاسی با گزینه‌های جدید و جذاب با استقبال زیادی مواجه می‌شوند. غرفه‌های عکاسی با پوشیدن لباس‌های بومی، تغییر پس‌زمینه و نشستن کنار دوستان و فامیل خیلی جالب و سرگرم‌کننده است. اگر یک چیدمان و منظره رسمی‌تر می‌‌خواهید غرفه‌هایی که پس‌زمینه‌های نمایشی و مصنوعی دارند هم ایده بدی نیستند.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر