تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور سریع تر و سالم تر غذا بخوریم

image چطور سریع تر و سالم تر غذا بخوریم

۱.لیموناد بیشتر بخورید : لیمو ترش را به ۴ قسمت خرد کرده و همراه با آب و ۲ قاشق مربا خوری شکر و یخ به میزان لازم در یک مخلوط کن ترکیب کنید.

۲.در ۱۰ دقیقه یک آووکادو را رسیده کنید : آووکادو را درون یک فویل آلومینیومی پوشانده و درون فر بگذارید درجه ی حرارت آنرا به ۲۰۰ درجه ی فارنهایت برسانید تا زمانی که آووکادو ها نرم نشدند آنها برندارید به محض اینکه نرم شدند آنها از فر دربیارید و درون یخچال بگذارید تا خنک شوند .این گونه آنها بسیار رسیده میشوند و قابل خوردن .

۳.سبزیجاتتان را ترد و تازه نگه دارید : کاهو را بشویید و آنرا با دستمال کاغذی بپوشانید و درون یک کیسه ی پلاستیکی بگذارید و سپس در یخچال نگه داری کنید

۴.پوست تخم مرغ سفت شده را راحتتر بکنید : یک قاشق چایی خوری جوش شیرین به آب اضافه کنید و تخم مرغتان را مثل همیشه بپزید بعد از اینکه خنک شد پوست آنها به راحتی کنده میشود که ۱۰ دقیقه از وقتمان صرفه جویی میشود.

تکفارس آی آر

۵.در ۶۰ ثانیه پاستا بپزید : ماکارانی را به مدت یک ساعت قبل از وعده ی غذاییتان درون آب خیس کنید .سپس وقتی زمان غذا خوردن فرارسید ماکارانی را در قابلامه ی آب جوش بیندازید بعد از ۶۰ ثانیه پاستای شما آماده است.

۶.سیب ها را تازه نگه دارید : اگر از اینکه سیب ها به رنگ قهوه ای در میایند و کهنه میشوند ناراحت هستید میتوانید یک سیب را ببرید و مغز درون آنرا نگه دارید .تکه های خرد شده را کنار مرکز آن قرار دهید تا شبیه یک سیب کامل شود سپس یک کش دور آن ببندید تا تکه ها را کنار یکدیگر قرار دهید.

۷.آبلیمو ی بیشتری از لیمو ها بگیرید : لیموترش ها را درون ۱۵ ثانیه در ماکروفر گرم کنید سپس برای آبمیوه گیری اقدام کنید .

۸.زرده ی تخم مرغ را راحتتر از سفیده جدا کنید : یک تخم مرغ را درون بشقاب بشکنید دهانه ی بطری را بر روی زرده ی آن بگذارید بطری را فشار دهید و خم کنید و فشار دستتان را کم کنید تا زرده درون بطری بیفتد اینطوری به راحتی میتوانید یک املت سفیده تخم مرغ داشته باشید .

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر