تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور ساق پا را در باشگاه قوی کنیم

image چطور ساق پا را در باشگاه قوی کنیم

طناب زدن

طناب زدن ساق های تان را آماده میکند، زانو هایتان را تقویت کرده، و کمک میکند چابکی و قدرت پایین تنه ی خود را بیشتر کنید. با هر ۳۰ ثانیه کار، ۳۰ ثانیه استراحت کنید. این یک دور حرکت است، ۱۰ تا ۲۰ دور انجام دهید. و انواع مختلف آن مثل دویدن درجا یا عوض کردن پاها را امتحان کنید.

ساق ایستاده روی استپ

این حرکت، دامنه ی حرکت تان را گسترش می دهد، تحرک را بهبود می بخشد و عضلات پایتان را سخت تر به کار می گیرد. تا ست های چندگانه ی ۲۰ تکراری را افزایش دهید، در بالا و پایین مکث کنید تا یک حرکت کامل به حساب بیاید. تا تکرارهای تک پا پیش بروید. برای ثبات بیشتر به یک رک هالتر یا یک دیوار تکیه کنید.

تکفارس آی آر

ساق پا نشسته

این حرکت، عضلات ساق پا و زانو را به کار می گیرد. هر بار که ساق هایتان را تمرین می دهید، ۱۰۰ بار آن را انجام دهید (به عبارت بهتر، ۵ ست ۲۰ تایی). دستگاه ندارید؟ هنوز هم می توانید حرکت را بدون وزنه انجام دهید. فقط تکرارها را بیشتر کنید و توقف های ایزومتریک طولانی را اضافه نمایید. در بالا مکث کنید، انگشتان پای خود را تا جایی که می توانید به سمت ساق هایتان فشار دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر