تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور دوران نامزدی خوبی داشته باشیم

image چطور دوران نامزدی خوبی داشته باشیم

زمانیکه شما خودتان را دوست ندارید به کائنات می گویید که من بی ارزش هستم و لیاقت عشق و محبت را ندارم و هیچ نتیجه مثبتی از آن من نخواهد بود. با زبان بی زبانی به عالم هستی می گویید که عشق و محبت را به سوی من روانه نساز! زمانیکه به طور ارادی تصمیم می گیرید خودتان را دوست داشته باشید، آنوقت تبدیل به یک فرد شاد و خوشحال می شوید و به سمت داشتن یک زندگی مفرح و کامل هدایت خواهید شد. "اگر میخواهید همه شرایط زندگیتان درست شود از عشق ورزیدن به خویشتن شروع کنید" در واقع هنگامیکه تصمیم می گیرید خودتان را دوست داشته باشید، با این تفکر به خود می گویید: "می خواهم زنده باشم و زندگی کنم". با بکارگیری این طرز تفکر خود را مسئول اتفاقاتی میکنید که در زندگی برایتان رخ می دهد و دوست دارید از زندگی خود نهایت استفاده را بکنید، از لحظه هایتان لذت برده و بدرخشید. حال اگر تصمیم گرفته اید که خودتان را دوست داشته باشید، اما نمی دانید که باید از کجا شروع کنید، ما چند شیوه متفاوت که به شما کمک میکند تا بتوانید بیش از پیش خودتان را دوست داشته باشید و عزت نفس از دست رفته خود را دو باره باز جویید، معرفی می کنیم.

۱- عاشق خودتان بشوید.

شما باید روح خود را تغذیه کنید. خودتان را به خاطر استعدادها و کارهایی که به درستی انجام می دهید تشویق کنید، اشتباهات و کاستی های خود را بپذیرید، و قبول کنید که انسان جایز الخطاست. "عاشق خود شدن شروع یک زندگی رمانتیک مادام العمر است."

۲- انتقاد فردی را کنار بگذارید.

تکفارس آی آر

آیا اغلب خودتان را به خاطر کوچک ترین مسائل سرزنش میکنید و قادر نیستید حتی از بی ارزش ترین اشتباهات خود بگذرید؟ باید جلوی این کار را بگیرید.

۳- مهربان و مثبت باشید.

زمانیکه سعی میکنید با مهربانی و دید مثبتی به خود نگاه بیندازید، عشق ذاتی شما نسبت به خودتان رشد پیدا میکند. هر روز از خودتان تشکر کنید تا این کار تبدیل به یک عادت شود. روبروی آینه بایستید و با دید مثبت به خود بنگرید، با گذشت زمان به صورت طبیعی افکار نیرو بخشی در وجود شما آشکار می شوند که به شما قدرت می بخشند.

۴- برای زحماتی که می کشید ارزش قائل شوید.

قرار نیست در هر کاری که انجام می دهید به موفقیت دست پیدا کنید. خیلی مواقع تلاشی که میکنید اهمیت دارد. متوجه باشید که هر تلاشی که از دستتان بر می آمده را انجام داده اید، حتی اگر ببازید مهم نیست.

www.takfars.ir

۵- نگرانی را رها کنید.

به جای اینکه دائما وقت خود را با نگرانی تلف کنید به کاری فکر کنید که با انجام آن منبع ایجاد نگرانی را از بین ببرید. اگر هم که شرایط خارج از حیطه کنترل شما بود، از خالق یکتا بخواهید تا شما را به سوی اهداف شخصی تان رهنمون سازند و دیگر همه چیز را به حال خود رها کنید.

۶- به خودتان ایمان داشته باشید.

به توانایی های خود اعتماد داشته باشید. بدانید که توانایی آن را دارید که بزرگترین تغییرات را در زندگی خود ایجاد کنید و اگر قلباً تصمیم بگیرید که کاری را انجام دهید می توانید.موفقیت ها را از تلاش خود و لطف خدا بدانید و آن را معلول شانس و اقبال تصور نکنید. و شکست را نشان از آنچه باید بیشتر سرمایه گذاری کنید و نیاز به تجربه بیشتری دارید . و اینکه با هر شکست تکه ای از پل رو به سوی خوشبختی ساخته خواهد شد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر