تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در میانسالی هم مردی جذاب باشید

image چطور در میانسالی هم مردی جذاب باشید

پیر شدن به معنای بد تیپ شدن نیست اما به معنای ساده‌تر شدن استایل و تطبیق آن با شرایط جدید شماست.

اگر در دوران جوانی عاشق پوشیدن کت اسپرت و شلوار جین بوده‌اید دلیلی ندارد با گذر از ۵۰ سالگی آن را کنار بگذارید فقط باید در این دوران به جای شلوارهای تنگ یا روشن از مدل های راسته و تیره‌تر استفاده کنید. استفاده از لباس‌های مدل کلاسیک و با کیفیت مثل کفش چرم رسمی و انتخاب مدل های ساده یا طرح‌های مینیمال در این سن بیشتر توصیه می‌شود.

اصلاح و رسیدگی به موها

چروک شدن پوست ممکن است فرآیند اصلاح را کمی مشکل کند به همین دلیل برخی آقایان بعد از سن خاصی برنامه منظم اصلاح خود را کنار می‌گذارند و ظاهر نامرتبی پیدا می‌کنند. اما با انتخاب ابزارهای مناسب می‌توان اصلاح خوبی داشت. در مورد موهای سر هم جدی باشید حتی اگر بیشتر موهای خود را از دست داده اید حتما به پیرایش و رسیدگی مرتب به موها نیاز دارید.

تکفارس آی آر

رسیدگی به پوست

متاسفانه بیشتر آقایان رسیدگی به پوست را کاری زنانه می‌پندارند و تصور می‌کنند نیازی به استفاده از کرم‌های ضدآفتاب یا مرطوب کننده ندارند و با این کار فرآیند پیری خود را سرعت می‌بخشند. اما هر کسی به استفاده از این کرم ها و محصولات مراقبت پوست برای جذاب‌تر به نظر رسیدن نیاز دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر