تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در میانسالی موهایی شاداب با ریشه محکم داشته باشید

image چطور در میانسالی موهایی شاداب با ریشه محکم داشته باشید

خانم‌هایی که با سفیدی و ریزش تارهای مو در دوران میانسالی و کهنسالی مواجهه هستند می‌توانند در مدت زمان از مخلوط گیاه دارویی ریواس و بابونه برای تقویت و تغییر رنگ موهایشان استفاده کنند. استفاده از این ترکیب به صورت موضعی یا حمام کردن در آبی که عصاره یا جوشانده بابونه و ریواس در آن قرار دارد موجب تقویت بدن و افزایش توان و سیستم ایمنی بدن می‌شود.

نسخه۱: اگر موهای خود را بلوند کرده‌اید، برای افزایش درخشندگی و شفافیت آن هر هفته آنها را با جوشانده گیاه بابونه بشویید. این جوشانده علاوه بر درخشندگی موها، مقاومت تارهای مو را در برابر مواد شیمیایی افزایش می‌دهد.

نسخه۲: برای تهیه مخلوط بابونه و ریواس باید به میزان مساوی گل بابونه و گل ریواس را درون ۳ لیوان آب بریزید و این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید تا آماده شود. بعد از گذشت ۲۰دقیقه که گل بابونه در آب جوشید این محلول آماده است. آن را صاف کرده و پس از خنک شدن روی موهای خود ماساژ دهید. این کار را تکرار کنید تا رنگ طلایی مورد علاقه‌تان روی موها ظاهر شود.

نسخه ۳: ماساژ مخلوط جوشانده گل بابونه با روغن بادام روی پوست سر یکی از بهترین روش‌ها برای درمان خارش و از بین رفتن قرمزی و التهاب پوست سر است.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر