تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در سن میانسالی موهای شاداب و پرپشتی داشته باشیم

image چطور در سن میانسالی موهای شاداب و پرپشتی داشته باشیم

قانون اول: روی خرید برس خوب سرمایه گذاری کنید.

شانه های پلاستیکی داروخانه ها را فراموش کنید. آن ها موها را می شکنند و در هم میریزند. از برس هایی که دارای مخزن روغن هستند استفاده کنید که موها را به طور مساوی به روغن آغشته کنند و طرحی زیبا، درخشان و صافی به موهای شما ببخشد.

آرجو بنیانگذار سالن موی آرجو در شهر نیویورک می گوید: (از شانه های سبک و از جنس چوب بابینگا که الکتریسیته ی ساکن را کم میکند استفاده کنید.)

قانون دوم: از شامپوهای خشک استفاده کنید.

تکفارس آی آر

اگر تا به حال از شامپوهای خشک استفاده نکرده اید شاید زمان آن فرا رسیده است که استفاده از آن ها شروع کنید. شستن می تواند موها را خشک، شکننده و شاخه شاخه کند. (به ویژه اگر آن ها را رنگ کرده باشید). هرروز موهایتان را نشویید. استادیار دانشگاه هابکینز می گوید: برای نگه داشتن روغن طبیعی مو دو روز درمیان آن ها را بشوئید. در دو روز دیگر آن ها را روغن بزنید و به آن ها حجم بدهید.

قانون سوم: موهایتان را آرام به سمت پایین بشوئید.

کلید کم کردن زبری موهایتان استفاده از نرم کننده است. می توانید از کراتین هیدرولیز شده یا مرطوب کننده ای مثل روغن زیتون استفاده کنید و از روغن درخت قلم استفاده کنید.

قانون چهارم: از موهای پیچ در پیچ استقبال کنید.

هیچ چیز مثل سفت کردن موها، سن شما را زیاد نشان نمی دهد. اجازه دهید موهایتان آزادانه حرکت کنند. موهای سفت شده نه تنها از مد افتاده اند، بلکه ظاهر شما را خشن تر نشان می دهند. موهای آزاد سالم تر به نظر می رسند. موهایتان را با یک اتوی مو حالت دهید حلقه کنید و با یک کلیپس ببندید. وقتی خنک شدند آن ها را رها کنید. کمی شانه بزنید و با یک اسپری خوشبو کننده مثل عطر گل یاس یا بهار نارنج خوشبو کنید.

www.takfars.ir

قانون پنجم: غذایی که میخورید به اندازه ی ماده ای که برای موهایتان استفاده کنید مهم است.

موها و همین طور پوست و ناخن چین دار، خشک و شکننده و شکسته میتوانند نشانه هایی از تامین نشدن مواد مغذی خاص مثل چربی های ضروری، پروتئین ها و ویتامین ها باشد. پس از این مواد غذایی برای داشتن موهایی سالم استفاده کنید.

پروتئین: ماهی، حبوبات، آجیل

روی: صدف، لوبیا، گوشت

آهن: گوشت بدون چربی، ماهی، سبزیجات برگ تیره (کلم پیچ، اسفناج)

بیوتین: تخم مرغ، تمشک، توت فرنگی

سلنیوم: آجیل برزیلی

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر