تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور خوشتیپ و خوش لباس باشید مخصوص مردها

image چطور خوشتیپ و خوش لباس باشید مخصوص مردها

مردان خوش‌تیپ می‌دانند برای هر فصل باید چه جنس و مدل لباسی را خریداری کنند، شاید ساده به نظر برسد ولی همین نکته تأثیر بسزایی در استایل شما خواهد داشت.

شاید تصمیم گرفتن در مورد نحوۀ ست کردن لباس‌ها با هم برایتان کار دشواری باشد و گاهی به اشتباه لباس‌های ناهماهنگ را با هم بپوشید. باید بدانید که هر پیراهن مردانه‌ای با چه جنس و مدل شلواری ترکیب بهتری را تکشیل می‌دهند، تیشرت مردانه را با شلوار جین و کتان ست کنید و پیراهن را با شلوار پارچه‌ای. کفش مردانه مناسب تیپ اسپرت کتانی، صندل یا کالج است و برای لباس رسمی کفش رسمی پا کنید. برای خوش‌تیپ‌بودن باید رنگ‌ها را به‌درستی بشناسید، این اصل حتی برای آقایان هم یک ضرورت است. رنگ‌‌ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند، رنگ‌های گرم نمایی از قرمز و زرد دارند و رنگ‌های سرد متمایل به سبز، آبی و بنفش هستند. اصل اولیه و ابتدایی این است که رنگ‌های گرم را با هم ست کنید و رنگ‌های سرد را با هم.

رنگ سفید و سیاه و خاکستری را رنگ‌های خنثی می‌نامند که در استایل هر فرد نقش بسزایی دارند. شاید کلمه رنگ‌های مکمل را شنیده باشید، این رنگ‌ها کامل‌کنندۀ یکدیگرند، اما در ست پوشیدن همین معنی را نمی‌دهند و بهتر است رنگ‌های مکمل را با هم نپوشید.

image چطور خوشتیپ و خوش لباس باشید مخصوص مردها

تکفارس آی آر

بهتر است رنگ لباس‌هایتان را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که در چرخۀ رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند، مثلاً سبز و زرد. ترکیب رنگ‌های اصلی که قرمز، سبز و آبی هستند با رنگ‌های خنثی نیز استایل‌های جذابی را تشکیل می‌دهند. پوشیدن برخی رنگ‌ها در کنار هم اصلاً توصیه نمی‌شود و نباید سراغشان بروید، مثلا مشکی در کنار قهوه‌ای یا سفید با کِرم. در لباس پوشیدنتان به تیره و روشن‌بودن رنگ‌ها دقت کنید، اگر رنگ شلوارتان پر‌رنگ است، از رنگ مناسب روشن‌تر برای پیراهن یا تیشرتتان استفاده کنید.

image چطور خوشتیپ و خوش لباس باشید مخصوص مردها

برای شروع بهتر است با دیدن مدل‌های جذاب ست شده ایده بگیرید و آن‌ها را بپوشید تا به‌مرور زمان این تکنیک را حسابی بلد شوید. حواستان به نحوۀ انتخاب زیورآلات مردانه باشد.

image چطور خوشتیپ و خوش لباس باشید مخصوص مردها

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر