تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بفهمم رابطه ام با نامزدم آینده خوبی دارد یا نه

image چطور بفهمم رابطه ام با نامزدم آینده خوبی دارد یا نه

در اعتماد به هم مشکل‌دارید

هردو شما باید اعتماد کامل به یکدیگر داشته باشید. اگر به هر دلیلی او کاری کرده است که اعتماد شما را از بین برده می‌باشد باید سعی کنید او را ببخشید و همه‌چیز را فراموش کنید. بدترین تصمیمی که می‌توانید بگیرید این است که بدون داشتن اعتماد به این رابطه ادامه دهید. اگر می‌بینید در نبودن نامزد خود حس می‌کنید دوست دارید گوشی او را بگردید بهتر است این رابطه را به آخر برسانید، این بهترین گزینه برای شماست.

فرد مقابل نمی‌تواند شخصیت اصلی شما را بپذیرد

همه‌ی افراد دارای عادات مثبت و منفی زیادی هستند و یک شریک خوب تمام جنبه‌های شخصیتی شما را می‌پذیرد. اگر نامزد شما چیزهایی مانند طرز لباس پوشیدن یا شغلتان را دوست ندارد وقت آن رسیده که این رابطه را تمام کنید. ناتوانی در پذیرفتن شخصیت فرد مقابل از بزرگ‌ترین مشخصه‌هایی است که باید این رابطه را به پایان برسانید.

تکفارس آی آر

نمی‌توانید شخصیت او را بپذیرید

پذیرفتن یکدیگر باید از جانب هردوی شما باشد. اگر نامزد شما شخصیتتان را دوست دارد شما نیز باید با او همان‌گونه باشید. از خودتان بپرسید: آیا کارها و عاداتی در او وجود دارد که نتوانید آن را تحمل‌کنید و از آن متنفر باشید؟

در روزهای سخت همراه هم نیستید

روابط با صمیمیت، شادی و خنده همراه‌اند اما گاه در آن استرس، روزهای بد و سخت نیز وجود دارد. در روزهای شادی و راحتی مسلماً او را دوست دارید، اما در زمان سختی چطور؟ در یک رابطه‌ی موفق شما باید از یکدیگر در روزهای سخت پشتیبانی کنید نه اینکه از هم دور بمانید.

نیازهای شما را برآورده نمی‌کند

www.takfars.ir

فرد مقابل شما قادر نیست همه کاری برایتان انجام دهد، مثلاً او نمی‌تواند در تمام ساعات روز با شما صحبت کند. بااین‌وجود او باید نیازهای شما را برآورده کند. یک شریک خوب باید بتواند پس از یک روز سخت شما را بخنداند و برای شما عشق و حمایت کافی را تأمین کند. اگر شما نتوانید نیازهای خود را از او دریافت کنید این رابطه استمرار زیادی نخواهد داشت.

از لحاظ فکری یک جا نیستید

شما فکر می‌کنید برای ازدواج با نامزدتان آماده‌اید اما او هنوز دوست دارد کمی بیشتر مجرد بوده و سفرهای بیشتری را تنها برود. در اینجا با هم به مشکل خواهید خورد. اگر فکر می‌کنید رابطه‌تان جدی شده است بهتر است بنشینید و با او درباره‌ی برنامه‌ی آینده‌ی خود صحبت کنید. داشتن علایق متفاوت تقصیر هیچ‌یک از شما نیست اما حق هردو شماست بدانید که مسیری مشترک برای آینده‌ی خود ندارید.

شما برای رابطه تلاش می‌کنید، او نه

روابط چیزی هستند که شما ایجاد می‌کنید. هردو طرف باید در این بین کارهایی انجام دهند و گاهی این تلاش‌ها از جانب یکی از دو طرف بیشتر است. این کار می‌تواند مشکل‌ساز شود. هردو فرد باید برای حفظ رابطه به یک اندازه تلاش داشته باشند. اگر یکی از به توجه کافی نداشته باشید رابطه‌ی شما منفی و ناسالم خواهد شد.

پتانسیل یک رابطه‌ی طولانی را نمی‌بینید

یک رابطه‌ی موفق نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد بنابراین باید مطمئن باشید که هر کار لازم برای ادامه‌ی رابطه‌ی خود را انجام می‌دهید. خواسته‌ی شما تنها ازدواج نیست بلکه داشتن یک آینده‌ی خوب در کنار یکدیگر است. اگر فکر می‌کنید با هم آینده‌ی خوبی ندارید وقت آن رسیده تا این رابطه را به پایان برسانید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر