تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور برای عید ترک های دیوار را خودمان تعمیر کنیم

با استفاده از لبه های تیز کاردک داخل ترک ها را تمیز کنید و اگر مواد اضافه ای به غیر از مواد و مصالح دیوار درون آن وجود داشت آن را خارج کنید.

به وسیله سنباده سطح ترک ها را یک دست و یکنواخت کنید دقت در این کار باعث می شود تا نتیجه نهایی کارتان هم یک دست و بدون ناهمواری های اضافی باشد.

با استفاده از کاردک لایه ای از بتونه ها را روی سطح ترک ها بکشید باید به مقداری که از بتونه ها را بر می دارید دقت کنید اگر میزانشان زیاد باشد خود این بتونه ها هم میتوانند مشکل ساز باشند.

بعد از خشک شدن بتونه ها روی ان ها را با سنباده بکشید تا سطحی یک دست و یکنواخت حاصل شود. بعد از آن می توانید روی قسمت بتونه شده را رنگ کنید.

ایده های دکوراسیونی که به وسیله ان ها می توان دیوارهایی که ترک آن ها تعمیر شده است و رنگ آن با بقیه قسمت ها فرق میکند را پوشش داد:

تکفارس آی آر

ترک های دیوار را باکاشی استخری بپوشانید

برای اینکه بتوانید ترک ها را بپوشانید و از بروز دوباره آن ها جلوگیری کنید می توانید از کاشی های استخری که دارای رنگ های متنوع زیاد و همچنین مقاومت بالایی هستند استفاده کنید.

استفاده از سنگ های آنتیک برای تزیین دیوار ها

سنگ های آنتیک هم گزینه دیگری هستند که اگر به صورت منظم و مرتب استفاده شوند نمای زیبایی را روی دیوار خانه پدید می آورند. این سنگ ها به دلیل مقاومت بالا هم در مقابل نشست ساختمان و هم در مقابل رطوبت مقاوم ترند به همین دلیل برای دیوارهایی که ترک میخورند بسیار مناسب تر هستند.

پوشاندن ترک دیوار با کاشی های نقش برجسته

www.takfars.ir

کاشی های هم در برابر حرارت و رطوبت که از عوامل ترک خوردن دیوار هستند مقاوم اند و همین مساله باعث می شود تا بتوان از آن ها برای دیوارها استفاده کرد ضمن آنچه زیبایی این کاشی ها هم می تواند بر دکوراسیون داخلی خانه تان هم تاثیر گذار باشد.

پوشاندن ترک دیوار در حمام و سرویس بهداشتی

برای فضاهای مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی عموما از سنگ استفاده می شود. چرا که هم ضد آب هستند و هم مقاومت بیشتری در برابر فرسایش های عمومی دارند که همین نکته آن ها را تبدیل میکند به یکی از بهترین گزینه ها برای دیوار های پر ترک.

مواد لازم :

بتونه ( دقت کنید که بتونه ها باید متناسب با جنس دیوارتان انتخاب شوند. اگر دیوارتان دارای رنگ روغن است بتونه آن با دیوار هایی که رنگ پلاستیک دارند فرق میکند.)

کاردک

سنباده

رنگ

محصولات معتبر
محصولات معتبر