تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور برای زنم شوهر خوبی باشم و جذبش کنم

شنونده خوبی باشید

وقتی مردی به حرف های زن مورد علاقه اش با صبر و حوصله گوش میکند به او ثابت میکند که دوستش دارد. زن ها در خانه بسیار بیشتر از مردها حرف میزنند. در حقیقت با صحبت کردن قصد ایجاد روابطی محکم و صمیمی دارند و پیوندی عاطفی می خواهند و گاهی اوقات هم درخصوص موضوعی مضطرب و نگران هستند و با حرف زدن می خواهند از اضطرابشان بکاهند، اما متاسفانه مردها در این گونه مواقع فکر میکنند باید مشکلی را حل کنند و راه حل ارائه می دهند و بحث را به تصور خودشان تمام کرده و زن را با تمام نگرانی هایش به حال خود رها میکنند و این تصور را در زن به وجود می آورند که علاقه ای در میان نیست. وقتی مردی شنونده خوبی است می تواند حامی زن خود باشد و صلح و آرامش به وجود آورد.

مهربانی های کوچک

درک این موضوع که هدیه های کوچک مانند یک شاخه گل برای زن بسیار مهم است، برای مرد سخت است اما اگر بداند این هدیه ها در کنار انجام دادن کارهای هرچند کوچک چه معجزه ای میکند، لحظه ای درنگ نکرده و به این وسیله عشق خود را به او ثابت میکند.

حمایت عاطفی

تکفارس آی آر

گاهی اوقات زن ها نسبت به موضوعی بسیار حساس شده و ناراحت یا حتی عصبانی می شوند و ممکن است رفتار پرخاشگرانه  داشته باشند. در این گونه مواقع مردها باید صبور باشند و از نظر احساسی آنها را حمایت کنند. این کار تاثیر بسیار خوبی روی زن ها میگذارد زیرا آنها متوجه می شوند در هر حالتی مورد مهر و محبت همسرانشان قرار دارند.

وقتی مردی به حرف های همسرش با صبر و حوصله گوش میکند به او ثابت میکند که دوستش دارد.

محرم راز

روان پزشکان بیان کرده اند که نیازهای اولیه یک مرد، علاوه بر یک عشق گرم و داغ، پذیرش و تحسین او از سوی همسرش می باشد. زن ها باید این تفاوت مهم بین دو جنس زن و مرد را کاملاً به خاطر بسپارند. تاکنون احساس کرده اید که وقتی به شوهرتان می گویید که چقدر دوستش دارید او به اندازه کافی احساساتی نمی شود؟ اما به او بگویید «من تو را تحسین می کنم» ببینید که چه اتفاقی می افتد. به عنوان یک زن، شما آرزو دارید که مورد عشق و علاقه همسرتان باشید، درست می گویم؟ اما، شوهر شما به عنوان یک مرد، آرزو دارد که وی را تحسین کنید. زیرا این نخستین نیاز اوست.

جام احساسات او را پر کنید

www.takfars.ir

اگر میخواهید او افکار و احساساتش را بیان کند، او را آزاد بگذارید، این کار را باید با پرکردن جام خالی وجود او با تحسین شخصیت و کارهایش، آغاز کنید، زیرا جام وجود او باید ابتدا لبریز از احساس باشد تا قادر به انتقال احساس و افکارش شود و گرنه تا هنگامی که این نیاز روحیش برآورده نشده است، قادر نیست چیزی را به شما عرضه کند و هنگامی که جام وجودش لبریز شد، حدس بزنید که فوران احساساتش متوجه چه کسی خواهد شد؟ آری همان کسی که این جام را پر کرده است یعنی شما!

مفهوم عشق از نظر مردها

با احترام گذاشتن به مرد، می توان او را برای همیشه داشت. مردها بیشتر ازعشق به احترام زن ها نیاز دارند و موارد زیر چیزهایی هستند که یک مرد نیاز دارد به آنها احترام گذاشته شود:

قضاوت

مردها به این موضوع واقعا حساس هستند و یک مرد نیاز دارد تا دانش، عقاید و تصمیم هایش به رسمیت شناخته شود. این موارد قضاوت او نسبت به زندگی و مسائل مختلف را شکل می دهد. بسیاری از مردها دوست ندارند دانش و آگاهی شان زیر سوال برود و در مورد تصمیم گیری هایشان بحث و جدل شود.

احترام در جمع

بسیاری از مردها وقتی زن مورد علاقه شان در جمع از آنها انتقاد میکند، بسیار ناراحت شده و آن را بی احترامی می دانند. وقتی زنی چنین کاری را با مردی میکند درست مانند این است که او را تحقیر و شخصیتش را لگدمال کرده است.

توانایی ها

موضوع بسیار مهم دیگری که مردها به آن خیلی اهمیت می دهند توانایی شان است. وقتی توانایی هایشان حتی بر سر مسائل کوچک مورد تردید قرار می گیرد، درست مانند این است که به آنها بی احترامی شده است. او با خود می اندیشد اگر سر یک موضوع بی اهمیت به او اعتماد ندارند، پس بر سر موضوعات مهم و حیاتی چه برخوردی خواهند داشت. زن با گفتن حرفی منفی در مورد توانایی های یک مرد او را عصبانی کرده و از خود می راند.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر